کد خبر : 195744
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 12:32
-

مالک زندی بتن کلاردشت: با پری‌آذر برنامه صعود به لیگ‌برتر داریم/ حمایت‌ها از زندی بتن خوب نیست

مالک زندی بتن کلاردشت: با پری‌آذر برنامه صعود به لیگ‌برتر داریم/ حمایت‌ها از زندی بتن خوب نیست

مالک باشگاه زندی بتن کلاردشت از برنامه این تیم برای صعود با کادر فنی خود گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در پی تغییرات نیمکت فنی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت، صابر زندی مالک این باشگاه شمالی به Fut5al گفت: واقعیت این است که شرایط طوری برای ما پیش رفت که نتوانستیم با کادر فنی قبلی ادامه دهیم اما اکنون شرایط خوب است. طبق تصمیمی که گرفتیم تغییرات در کادر فنی داشتیم و با کادر فنی جدید خودمان آقای پری آذر و اصغر قهرمانی و عباس میناوند و یاسر زندی کار را ادامه خواهیم داد.

او افزود: از ششم فروردین ماه و در تعطیلات لیگ یک، تمرینات خودمان را با کادر جدید شروع کردیم و شرایط خوبی داریم و تیم ما برای دیدار با شهرکرد کاملا آماده است.

صابر زندی هرگونه جابجایی در لیست بازیکنان تیمش را منتفی دانست و گفت: بازیکنان ما همان بازیکنان اول فصل هستند و هیچ تغییری در این بخش نداشتیم. برنامه ریزی ما برای صعود به لیگ‌برتر است و تمام تلاش خود را برای صعود خواهیم کرد ولیکن باید دید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

این مالک خصوصی فوتسال از عدم حمایت برخی مسئولان محلی کلاردشت از نماینده این شهر در لیگ دسته اول فوتسال گلایه کرد و گفت: علیرغم اینکه رئیس هیات فوتبال استان مازندران و شهرستان کلاردشت و همچنین ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کلاردشت حمایت خوبی از ما داشتند اما متاسفانه مسئولان استانی و محلی حمایت‌هایی که انتظار داشتیم را انجام ندادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.