کد خبر : 195788
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 17:44
-

هفته پنجم دور نهایی لیگ برتر فوتسال؛

مس سونگون قاطعانه صدرنشین ماند/ گیتی‌پسند جا ماند/ سن‌ایچ دوباره مدعی شد

مس سونگون قاطعانه صدرنشین ماند/ گیتی‌پسند جا ماند/ سن‌ایچ دوباره مدعی شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با انجام سه دیدار در شهرهای الوند ساوه و کرج به پایان رسید. دیدار حساس تیم‌های کراپ و مس سونگون ورزقان در سالن الوند در حالی برگزار شد که میزبان در ابتدای بازی برخلاف جریان موفق به گلی زیبا توسط مهدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با انجام سه دیدار در شهرهای الوند ساوه و کرج به پایان رسید.
دیدار حساس تیم‌های کراپ و مس سونگون ورزقان در سالن الوند در حالی برگزار شد که میزبان در ابتدای بازی برخلاف جریان موفق به گلی زیبا توسط مهدی جاوید شد. فشار بی امان مسی‌ها بر روی دروازه میهمان خود از این لحظه آغاز شد.

شاگردان علی افضل با نمایش یک بازی یک طرفه فشار بی امان را روی دروازه میهمان خود به وجود آوردند که درخشش گلر کراپی ها مانع از از به ثمر رسیدن گل های زیاد شد با این حال پاس زیبای مسلم اولادقباد را سالار آقاپور به زیبایی وارد دروازه حریف کرد تا نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برود.

مس سونگون ورزقان در نیمه دوم بازی هجومی خود را ادامه داد و توانست سه گل پیاپی وارد دروازه کند امامی زبان نهم به خودش آمد و موفق شد بازی را به نتیجه حداقل ۴ بر ۳ بکشاند. تیم فوتسال کراپ در واپسین ثانیه ها روی به بازی پاورپلی آورد. اما دفاع منطقی مس مانع از دریافت گل شد تا این بازی با همین نتیجه به سود مس سونگون ورزقان به پایان برود.

اما در دیدار تیم های مقاومت البرز و گیتی پسند اصفهان که در سالن انقلاب کرج برگزار می شد شاگردان وحید شمسایی توسط علی اصغر حسن زاده خیلی زود به گل اول خود دست پیدا کردند گلی که از سویه شهاب طالبی برای میزبان پاسخ داده شد اما این پایان کار نبود چراکه گل دوم گیتی‌پسندی ها نیز توسط سعید احمد عباسی وارد دروازه مقاومت البرز شد تا این نیمه با پیروزی ۲ بر یک به سود گیتی پسند به پایان برود.

نیمه دوم این بازی با موقعیت های زیادی برای هر دو تیم همراه بود اما گیتی‌پسند نتوانست از گل برتری خود دفاع کند و برای بار دوم دروازه اش گشوده شد تا در نهایت این بازی نیز با تساوی ۲ بر ۲ به ضرر نماینده اصفهان به پایان برود.

در سومین بازی امروز فرش آرا مشهد در سالن فجر ساوه مهمان سن ایچ بود نیمه اول این بازی با از دست رفتن موقعیت های زیاد توسط شاگردان اصغری مقدم همراه بود تعدد خطاهای زیاد فرش آرا در این نیمه باعث ۵ خطا شدن این تیم و پنالتی نقطه دوم به سود میزبان شد که اولین ضربه را سید علی مروتی وارد دروازه نماینده خراسان کرد تا سن ایچ با پیروزی یک بر صفر راهی رختکن شود.

نیمه دوم این بازی با کش و قوس های زیادی همراه بود امامیزبان پا پس نگذاشت موفق شد تا دومین گل خود را نیز وارد دروازه فرش‌آرا کند و در نهایت نیز با همین نتیجه سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.