کد خبر : 195798
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 18:38
-

رضا لک در گفتگو با Fut5al:

همیشه جبران اشتباه مقابل مس سخت است/ داور تاثیرگذار بود/ برخی نفرات توقعات ما را برآورده نکردند

همیشه جبران اشتباه مقابل مس سخت است/ داور تاثیرگذار بود/ برخی نفرات توقعات ما را برآورده نکردند

سرمربی کراپ الوند بابت اشتباهات ساده بازیکنان تیمش مقابل مس سونگون ورزقان ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک پس از شکست تیمش مقابل مس سونگون در الوند در گفتگو با Fut5al گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سختی را مقابل تیم مس سونگون ورزقان قهرمان سه دوره پیاپی لیگ برتر داشتیم. تیمی که تعداد نفرات بالایی برای اجرای تاکتیک‌های مختلف و مرتبط با هر بخش از بازی در اختیار داشت.

او ادامه داد: در سوی دیگر ما چیزی که برای این بازی تمرین کرده بودیم انجام نشد و برخی از بازیکنان توقعات ما را برآورده نکردند ضمن اینکه مصدومیت بهزاد عظیمی هم فشار را بر روی ما بیشتر کرد.

لک با اشاره به اشتباهات بازیکنان کراپ متذکر شد: یک بخش هایی از بازی را از دست دادیم و متاسفانه خیلی دیر هم به بازی برگشتیم. دو گل را جبران کردیم اما فرصت کافی نداشتیم.

سرمربی کراپ با انتقاد از اشتباهات داوری گفت: متاسفانه داور هم در نتیجه این بازی به نظرم تاثیرگذار بود و یک پنالتی ما را نگرفت.

او ادامه داد: ما می‌دانستیم که اشتباهات ساده‌ای که مقابل تیمی همچون مس انجام می دهیم جبرانش بسیار سخت است اما متاسفانه این اشتباهات اتفاق افتاد. با این حال به تیم خوب مس تبریک می گویم امیدوارم ما اشتباهاتمان را برطرف کنیم و بتوانیم روند خوبی را پس از این بازی در پیش بگیریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.