کد خبر : 195725
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردین 1400 - 9:32
-

کار دشوار کراپ مقابل مدافع عنوان قهرمانی

کار دشوار کراپ مقابل مدافع عنوان قهرمانی

هفته پنجم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته پنجم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال عصر امروز در شهرهای الوند، ساوه و کرج برگزار می‌شود. در مهمترین بازی این هفته کراپ الوند میزبان مس سونگون ورزقان است. کراپی ها با پیروزی مقابل فرش آرا در مشهد شرایط خوبی در جدول پیدا کردند و امیدوارند با غلبه بر مس سونگون حتی به صدر جدول صعود کنند. این در حالی است که مسی ها با روحیه بالا ناشی از پیروزی پرگل مقابل مقاومت البرز آمده اند تا وضعیت خوب خود در جدول را ادامه دهند.

گیتی پسند اصفهان هم که در مرحله قبل موفق به شکست مقاومت البرز در کرج شده بود بار دیگر در خانه این تیم به میدان می‌رود. این در حالی است که مقاومتی ها در مرحله دوم لیگ برتر دچار افت شده و عملکرد چندان خوبی نداشتند.

در سومین بازی امروز هم سن ایچ ساوه میزبان فرش آرای مشهد است. فرشی ها تنها تیم بدون پیروزی در مرحله دوم هستند و حالا در مصاف با سن ایچ که هفته قبل از گیتی پسند شکست خورد به پیروزی فکر می‌کنند. این در حالی است که شاگردان اصغری مقدم برای رسیدن به صدر جدول محکوم به پیروزی در این بازی خانگی هستند. هر سه دیدارهای امروز از ساعت ۱۶ برگزار می شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.