کد خبر : 195845
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 11:25
-

اصغری مقدم: از نتیجه راضی هستم اما از عملکرد تیم نه!

اصغری مقدم: از نتیجه راضی هستم اما از عملکرد تیم نه!

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه با وجود رضایت از نتیجه بازی تیمش مقابل فرش آرای مشهد گفت:به دلیل از دست دادن موقعیت های زیاد از عملکرد تیم رضایت ندارم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه پس از پیروزی تیمش مقابل فرش آرای مشهد به ایسنا گفت: در هر دو نیمه موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آن‌ها به خوبی بهره ببریم و همین موضوع باعث شد در دقایق پایانی تیم حریف بر روی دروازه ما خطرساز شود.

وی افزود: از نتیجه بازی راضی هستم اما به دلیل فرصت سوزی‌های متعدد از کیفیت بازی رضایت ندارم. ما بازی پر فشاری را در دستور کار خود قرار دادیم و تیم حریف را پرس کردیم و همین عامل باعث خلق موقعیت های زیاد شد. البته فرش آرا از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد و بازی خوبی به نمایش گذاشت.

سرمربی سن ایچ ساوه با بیان این‌که شرایط تیم ها در جدول بسیار نزدیک است و با یک بازی جابجایی‌های زیادی رقم می خورد اذعان داشت: هیچ چیز در شرایط کنونی قابل پیش بینی نیست و برای ما جدول ملاک نیست و بازی به بازی پیش می رویم.

اصغری مقدم در مورد بازی هفته آینده تیمش با کراپ الوند گفت: کراپ تیم خوبی است و قطعاً این بازی برای ما دشوار خواهد بود، با برنامه ریزی وارد این بازی خواهیم شد تا بتوانیم روند خوب خود را حفظ کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.