کد خبر : 195865
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 15:17
-

كشاورز در گفتگو با Fut5al :

درگیری‌های پایان بازی کاملا طبیعی بود/ گیتی‌پسند قهرمان می‌شود!/ از بحران سه هفته‌ای جدا شدیم

درگیری‌های پایان بازی کاملا طبیعی بود/ گیتی‌پسند قهرمان می‌شود!/ از بحران سه هفته‌ای جدا شدیم

سرمربی تیم مقاومت البرز گفت: فشار زیاد دو تیم برای رسیدن به نتیجه باعث درگیری و اتفاقاتی در پایان بازی شد که از نظر من کاملا طبیعی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرهاد کشاورز پس از تساوی تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با Fut5al گفت: بازی خوب و کاملا فنی بود که هر دو تیم تلاش خودشان را برای رسیدن به اهدافشان کردند. به هر حال گیتی‌پسند هدفی جز کسب قهرمانی لیگ‌برتر امسال ندارد و من هم مطمئن هستم که در پایان لیگ به این هدفش می‌رسد و پایان لیگ همه چیز مشخص خواهد شد!

او با تعریف و تمجید زیاد از حریف اصفهانی خود افزود: به نظر من تیم گیتی‌پسند خیلی باکیفیت فوتسال بازی می‌کند، بازیکنان طراز اولی در اختیار دارد و خود آقای شمسایی هم که برند فوتسالی ایران است.

سرمربی مقاومت البرز که تیمش تنها ۴امتیاز از ۵بازی دور نهایی لیگ کسب کرده، تصریح کرد: من اول فصل هم که دو بازی مساوی کردیم و باختیم گفتم که ما در حال پلن‌سازی برای فصل آینده هستیم. ما اول فصل بازیکن زیادی را از دست دادیم و بازیکن جدید گرفتیم.

او افزود: فصل آینده فصل نتیجه‌گیری تیم ما خواهد بود. به هر حال در سازندگی شما باید آزمون و خطا کنی و ناگهان می‌بینید که دو بازی را میلیمتری می‌بازید، در عین اینکه حق شما اصلا شکست نبوده است.

کشاورز شکست سنگین هفته قبل تیمش برابر مس را اینطور توجیه کرد و گفت: ما در بازی برگشت در کرج نشان خواهیم داد که فاصله ما و مس آنچه در نتیجه‌ای که رقم خورد نبود بلکه اختلاف خارج از چارچوب زمین بود که بخواهد دست ما باشد و ما نتوانستیم با آن رقابت کنیم. رقابت ما پایاپای نبود.

سرمربی مقاومت البرز با اشاره به بازی با گیتی‌پسند تاکید کرد: بازی امروز پایاپای بود و هر دو تیم تلاش خودشان را کردند و هر تیمی که از موقعیتهای خود استفاده می‌کرد می‌توانست برنده باشد. شاید ما هم اگر از فرصت‌های نیمه اول خود استفاده می‌کردیم اصلا نتیجه دیگری رقم می‌خورد. ما سه بار با گیتی‌‌پسند بازی کرده‌ایم؛ در اصفهان بردیم، اینجا باختیم و الان هم مساوی کردیم و این نشان می‌دهد که دو تیم پایاپای کار کرده‌اند.

او ادامه داد: خواهش می‌کنم که فوتسال ایران به تیم مقاومت به دید سال گذشته‌اش نگاه نکند. مقاومت اکنون یک تیم جزو شش تیم پایانی لیگ است. در گروه خود دوم می‌شود و می‌خواهم که اهالی فوتسال به ما احترام بگذارند و با دید احترام به تیم ما نگاه کنند.

فرهاد کشاورز در پاسخ به علت برخی فحاشی‌ها در پایان بازی با گیتی‌پسند گفت: در حواشی آخر بازی فشار روی مربیان و تیم ها زیاد بود چون همه دنبال هدف‌هایی که در ذهن دارند هستند. واقعا نفهمیدم و ندیدم که از چه بابت چنین اتفاقاتی افتاد. برای ما که شمسایی اسطوره و بزرگ فوتسال کشور است و قابل احترام است و کسی ندیده که به خاطر برد و باخت  در جایی بی‌احترامی کنیم. این بازی بسیار سنگین بود و ممنونم از بازیکنان و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

 او افزود: ما با این نتیجه از یک بحران سه هفته‌ای جدا شدیم و واقعا در دو بازی اول هرگز حقمان شکست نبود و می‌رویم که از تجربیات دو بازی اول که برای اولین بار بدست آمد در نیم فصل دوم دور پایانی لیگ استفاده کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.