کد خبر : 195854
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1400 - 13:10
-

شانس کم مشهدی ها برای سکونشینی

شانس کم مشهدی ها برای سکونشینی

فرش‌آرا با قبول چهارمین شکست در پنجمین بازی دور نهایی لیگ برتر فوتسال، عملا شانس سکو نشینی را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، فرش‌آرا با قبول چهارمین شکست در پنجمین بازی دور نهایی لیگ برتر فوتسال، عملا شانس سکو نشینی را از دست داد
تیر خلاص همان نیمه اول شلیک شد. جایی که تیم پراسترس فرش‌آرا سقف خطا‌های تیمی‌اش تمام شد و داور نقطه پنالتی دوم را برای ساوه‌ای‌‎ها نشان داد. پنالتی به ثمر نشسته سن‌ایچ، شاگردان مرتضایی را ناکام به رختکن فرستاد؛ بدترین اتفاقی که می‌توانست در ثانیه‌های روبه‌پایان نیمه اول برای نماینده مشهد رقم بخورد. تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد دیروز در آخرین دیدار از دور رفت رقابت‌های دور دوم لیگ برتر فوتسال برابر میزبانش، سن‌ایچ ساوه، به شکست ۲ بر ۰ تن داد تا دیگر امیدهایش برای کسب قهرمانی این دوره از مسابقات را از دست بدهد.

البته زردآبی‌های مشهدی حالا دیگر برای رفتن روی سکو هم امید چندانی ندارند. شاید شاگردان مرتضایی از امروز باید یک نیم‌فصل ناکامی با ۴ شکست و یک تساوی را فراموش کنند و برای اعاده‌حیثیت در بازی‌های دور برگشت به فکر دست‌کم یک پیروزی باشند. یگانه صفر‌های جدول دور نهایی لیگ برتر فوتسال جلو گزینه برد‌های تیم فوتسال فرش‌آرای مشهد و جلو تساوی‌های صدرنشین، مس سونگون، است!
نماینده فوتسال مشهد در لیگ برتر، ۲۹ فروردین‌ماه وارد دور برگشت رقابت‌ها خواهد شد. فرش‌آرا در این روز میهمان مقاومت البرزی خواهد بود که در دور رفت و در مشهد مقابل این تیم به شکست سنگین ۵ بر ۱ تن داد. شاگردان مرتضایی در دور برگشت فقط می‌توانند به جایگاه بهتر بیندیشند و شاید قرارگرفتن در رتبه چهارم درنهایت بتواند بهترین فرضیه پیش رویشان باشد، زیرا تاکنون تیمی از مشهد نتوانسته است در لیگ برتر فوتسال به این عنوان برسد و همین می‌تواند مدینه فاضله‌ای برای فرشی‌ها تلقی شود. اما نقطه کابوس‌وار آنجاست که مشهدی‌ها بخواهند در دور برگشت هم به روند ناکامی‌هایشان ادامه بدهند و کار را با رتبه ششمی جدول به پایان برسانند.
منبع: شهر آرا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.