کد خبر : 195888
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1400 - 0:07
-

نجاریان: هرگز فریب برد ماه گذشته برابر اهورا بهبهان را نخواهیم خورد/ ایمان شیراز یقه سایر تیم ها را در ادامه می گیرد

نجاریان: هرگز فریب برد ماه گذشته برابر اهورا بهبهان را نخواهیم خورد/ ایمان شیراز یقه سایر تیم ها را در ادامه می گیرد

مسعود نجاریان سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش برابر ایمان شیراز، از آمادگی کامل تیمش برای دیدار با اهورا بهبهان گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نجاریان در خصوص پیروزی ارزشمند هفته گذشته تیمش برابر ایمان شیراز در نخستین دیدار از مرحله پلی آف بقا در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: از عملکرد بازیکنانم کاملاً راضی هستم. آنها به تمام نکاتی که قبل‌ از دیدار گوشزد کرده بودیم توجه کرده و تاکتیک های کادر فنی را در زمین پیاده کردند که خدا را شکر در مسابقه ای که در اکثر دقایق سوار بر بازی بودیم، برنده هم شدیم.

وی با بیان اینکه دروازه بان ایمان شیراز با درخشش خود بهترین بازیکن میدان بود، اذعان داشت: شیرازی ها قبل از مسابقه با شهروند اکثر مسابقات شان را با بدشانسی و با حداقل اختلاف واگذار کردند و با نمایشی خوبی که از این تیم در مقابل شهروند دیدم، اطمینان دارم تیم های دیگر گروه کار آسانی مقابل این حریف نخواهند داشت و به عبارتی ایمان یقه سایر تیم ها را در ادامه خواهد گرفت.

سرمربی شهروند ساری در خصوص شرایط مسابقات پلی آف بقا در لیگ برتر فوتسال گفت: شرایط بسیار سختی است. اینجا هر ۴ تیم تمام توان و تلاش شان را بکار می گیرند تا نتیجه بگیرند و در لیگ بمانند. در مسابقات دور اول گروهی تیم های انتهای جدول امیدوار به پلی آف بودند اما اینجا جز ۶ مسابقه حساس فرصت دیگری وجود ندارد. همه بازیها حکم مرگ و زندگی را دارند بنابراین امتیاز گرفتن در شیراز کار آسانی نبود که ما موفق به انجام آن شدیم.

وی پیرامون دیدار دوم شهروند ساری در این مرحله با اهورا بهبهان که قرار است پایان همین هفته در بهبهان برگزار شود، اظهار داشت: ما تقریباً یک ماه پیش در یک دیدار حساس با اهورا در زمین این تیم به پیروزی رسیدیم و از نقاط ضعف و قوت آنها به خوبی آشنایی داریم. اما ما آن برد را فراموش کرده ایم چرا که شرایط در پلی آف متفاوت است و ما باید کاملاً هوشیارانه به مصاف اهورا برویم. قطعاً فریب آن پیروزی را نخواهیم خورد.

نجاریان در پایان با تشکر از کادر فنی و بازیکنانش بابت پیروزی مهمی که در شیراز بدست آوردند ابراز امیدواری کرد شهروند ساری بتواند در پنج دیدار حساس باقیمانده نیز با وحدت و انسجام موفق به کسب حداکثر امتیازات شده تا در لیگ برتر باقی بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.