کد خبر : 195985
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 13:39
-

فردا شب همه نگاه ها به سئول است!

فردا شب همه نگاه ها به سئول است!

فردا شب هفته ششم لیگ برتر فوتسال برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بدون شک همه نگاه فوتسال دوستان در هفته ششم لیگ برتر به سالن هندبال تهران است جایی که مس سونگون از گیتی پسند میزبانی خواهد کرد.
مس سونگون به دلیل اتفاقات ناگوار فینال فصل قبل در تبریز محکوم به برگزاری یک بازی مقابل گیتی پسند خارج از تبریز شد و به تشخیص سازمان لیگ باید در تهران روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف گیتی پسند برود.
شاگردان وحید شمسایی که با غفلت در دیدارهای گذشته امتیازات حساسی را از دست دادند برای بازگشت به جدول و زنده نگه داشتن شانس قهرمانی خود چاره ای جز برد در دیدار پیش رو ندارند و حتی تساوی نیز آنها را از جمع مدعیان خارج خواهد کرد.
گیتی پسند با مصدومیت میثم برمشوری ، بهروز جعفری و قدرت بهادری همچنین محرومیت حمید احمدی عملا ۴ بازیکن تاثیر گذار خود را در اختیار ندارد ولی با تکیه بر جوانان و استفاده از دیگر بازیکنان با تجربه امید آن را دارد که با ارائه یک بازی زیبا به جمع مدعیان برگردد.
نماینده اصفهان با ۸ امتیاز در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و مس سونگون با ۱۲ امتیاز در صدرجدول است از این رو می توان پیش بینی انجام زیبا ترین بازی فصل را در تهران داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.