کد خبر : 195980
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 13:24
-

مرتضایی :مصدومیت‌های زیاد برخی از تاکتیک‌ها را از ما گرفته است /در تلاشیم تا عنوان سومی و یا چهارمی را کسب کنیم

مرتضایی :مصدومیت‌های زیاد برخی از تاکتیک‌ها را از ما گرفته است /در تلاشیم تا عنوان سومی و یا چهارمی را کسب کنیم

مجید مرتضایی گفت: در سه بازی اخیر مستحق شکست نبوده‌ایم، اما غیبت بازیکنان کلیدی که می‌توانستند کمک حال تیم باشند، در این مرحله اثرگذار بوده‌است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، مجید مرتضایی گفت: در سه بازی اخیر مستحق شکست نبوده‌ایم، اما غیبت بازیکنان کلیدی که می‌توانستند کمک حال تیم باشند، در این مرحله اثرگذار بوده‌است.

مجید مرتضایی در خصوص شکست تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه اظهار کرد: یک بازی پایاپای را در دیدار با سن‌ایچ شاهد بودیم. تساوی کمترین حق ما در آن بازی بود، اما روی دو اشتباه در دقیقه پایانی نیمه اول و دوم گل خوردیم. می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم و یا حتی پیروز باشیم اما بر خلاف جریان بازی گل خوردیم.

وی در خصوص عملکرد بازیکنانش خاطرنشان کرد: از بازیکنانم رضایت کامل دارم. در سه بازی اخیر مستحق شکست نبوده‌ایم، اما غیبت بازیکنان کلیدی که می‌توانستند کمک حال تیم باشند، در این مرحله اثرگذار بوده‌است. ۶ بازیکن خود را در دو هفته اخیر در اختیار نداشتیم. چهار نفر کاملا از دور خارج بوده‌اند و دو بازیکن با بیماری و آمادگی حداقلی در مسابقات شرکت کردند. بیضایی‌نژاد، ابراهیمی، افشار، خزایی، علی رحیمی و علی رستمی را در دیدارهای اخیر در اختیار نداشتیم. علی رحیمی در دیدار با کراپ حدود ۷ دقیقه از بازی را به علت مصدومیت از دست داد. اگر گلر دوم فرش‌آرا هم مصدوم می‌شد دیگر تا پایان فصل باید لیگ را بدون گلر ادامه می‌دادیم.

سرمربی فرش‌آرای مشهد ادامه داد: تفاوت فرش‌آرا با تیم‌هایی که در سه دیدار اخیر از آنان شکست خورده، همین مسئله بوده است. اگر دست و بال فرش‌آرا بازتر بود می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. عملکرد بازیکنان و فرش‌آرا دقیقا همانند مرحله مقدماتی لیگ برتر است، اما مصدومیت‌های زیاد بازیکنان برخی از تاکتیک‌ها را از ما گرفته است. بازیکنان فرش‌آرا تمام تلاش خود را می‌کنند و از جان و دل برای شهر و هواداران مایه می‌گذارند. با وجود تمام این اتفاقات اگر یک پیروزی کسب کنیم وضعیت فرش‌آرا تغییر خواهد کرد.

مرتضایی یادآور شد: در بازی گذشته نتیجه را به تیمی واگذار کردیم که در پنج دیدار اخیر مقابل آنان بازنده نبودیم. این نخستین برد سن‌ایچ مقابل فرش‌آرا پس از گذشت بیش از یک سال است. این اتفاقات در فوتسال رخ می‌دهد و برنامه ما همان چیزی است که از قبل انجام می‌دادیم. در حال حاضر فرصت تغییر نداریم و امید داریم که چند نفر از بازیکنان تیم تا ۱۰ روز آینده به جمع ما اضافه شوند. اگر کمی شانس بیاوریم می‌توانیم در بازی‌های آتی نتایج بهتری کسب کنیم. البته ماهیت بازی‌های فرش‌آرا همانند یک تیم ضعیف و دست و پا بسته نیست.

وی در خصوص فشردگی مسابقات عنوان کرد: در حال حاضر با فشردگی مسابقات مشکلی نداریم. این شرایط برای تمام تیم‌ها یکسان است، اما فشردگی مسابقات بیش از سایر تیم‌ها روی فرش‌آرا تاثیر منفی گذاشته است.

سرمربی فرش‌آرای مشهد در رابطه با روند تیمش در دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر تصریح کرد: احتمال قهرمانی بسیار ضعیف است، اما در تلاشیم تا عنوان سومی و یا چهارمی را کسب کنیم که تاکنون تیم‌های خراسانی به این جایگاه در لیگ برتر دست نیافته‌اند.

مرتضایی در خصوص دیدار آتی فرش‌آرا با مقاومت البرز گفت: محسن محمدزاده را به دلیل محرومیت در این دیدار در اختیار نداریم، اما سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و امیدواریم یک بازی خوب مقابل مقاومت به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.