کد خبر : 195957
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1400 - 8:30
-

یاری:امیدوارم روزهای خوب برای تیم ملی از راه برسد/تیمی مقتدر خواهیم ساخت

یاری:امیدوارم روزهای خوب برای تیم ملی از راه برسد/تیمی مقتدر خواهیم ساخت

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان گفت: به طور قطع سال ۱۴۰۰ شروع خوبی برای تیم ملی فوتسال خواهد بود، زیرا در جریان لیگ هستیم و می‌توانیم در کنارش، تیم ملی مقتدری را بسازیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری اظهار داشت: تیم ملی در سال گذشته بازی و اردویی نداشت و قطعا سال خوبی برای ما نبود اما خوشبختانه لیگ آغاز شد. به طور قطع  سال ۱۴۰۰ شروع خوبی برای تیم ملی فوتسال ما خواهد بود زیرا در جریان لیگ هستیم و می‌توانیم در کنارش یک تیم ملی مقتدر را بسازیم.

وی افزود: زمان زیادی از آخرین اردوی ما می‌گذرد اما امیدوارم دوباره روزهای خوب برای فوتسال زنان با برنامه ریزی و مدیریت خوب و نایب رییس جدید از راه برسد.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان خاطرنشان کرد: ابتدای سال ۹۹ برای فوتسال زنان هرگز خوب نبود و انتهای این سال مثمر ثمر بود و فوتسال ما دوباره اوج گرفت.

وی یادآور شد: حرف‌های خود را به نایب رییس جدید فدراسیون فوتبال منتقل کردیم و طبعا مشکلات فوتبال و فوتسال را در بحث داوری، آموزش، مدرسان، برگزاری کلاس‌ها و استعدادیابی با وی درمیان گذاشتیم. حتی راه حل‌های لازم هم پیشنهاد دادیم.

یاری اضافه کرد: امیدوارم نایب رییس جدید بداند که همه ما کنار وی هستیم و قطعا هدف همه ما کمک به رشد و اعتلای فوتبال و فوتسال زنان است. تمام توانمان را می‌گذاریم و هر جوری که نیاز باشد تا به این عرصه برای رسیدن به اهداف مدنظر فدراسیون و تیم‌های ملی همکاری می‌کنیم اما نیاز به بازنگری خیلی خوب داریم.

وی تصریح کرد: ابتدا باید مشکلات را بررسی  و اولویت‌بندی کنیم و راه حل‌ها را با کمک پیشکسوتان و نایب رییس فدراسیون ارایه دهیم تا با یک جمع‌بندی مناسب و اتاق فکر خوب به اهداف خود برسیم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه به عنوان یک قدرت در آسیا محسوب می‌شویم، گفت: قطعا باید از این قهرمانی دفاع کنیم و برنامه و راهکار مناسبی برای آن در نظر بگیریم. حتما باید فوتبال ما به رنکینگ جهانی بازگردد و در کنار هم می‌توانیم روزهای خوبی را دوباره برای فوتبال و فوتسال رقم بزنیم اما مشارکت همگان را می‌طلبد تا بهترین تصمیم گیری را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فعلا درگیر لیگ هستیم و فکر می‌کنم تا اواسط تیر ماه مسابقات لیگ برتر ادامه یابد و بعد از پایان آن برنامه‌های لازم ارایه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۱۷

مگه ممنوعیت کار همزمان مربیان در تیم ملی و لیگ حذف شده؟