کد خبر : 196060
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1400 - 13:51
-

نجاریان: مستحق باخت مقابل اهورا بهبهان نبودیم

نجاریان: مستحق باخت مقابل اهورا بهبهان نبودیم

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری معتقد است تیمش مقابل اهورا بهبهان مستحق شکست نبود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسعود نجاریان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل اهورا بهبهان در مرحله پلی آف برای بقا در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: با این که نمایش خوبی نداشتیم و از عملکرد ‌بازیکنانم رضایت چندانی ندارم اما تیم برتر زمین بودیم و در اکثر دقایق مسابقه توپ و میدان در اختیار ما بود.

او افزود: در نیمه اول سه چهار موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم و اگر کمی با دقت عمل می‌کردیم می‌توانستیم برنده به رختکن برویم.

سرمربی شهروند ساری اضافه کرد: در نیمه دوم نیز تیمی که دست برتر را داشت، شهروند بود اما میزبان با استفاده از تک موقعیت خود در این نیمه در فاصله سه دقیقه به پایان به گل رسید و ما هم بلافاصله رو به پاورپلی آوردیم و با وجود خلق چند موقعیت ایده‌آل گلزنی اما بازهم ناکام بودیم.

وی تصریح کرد: سه امتیاز حق مسلم ما در این دیدار بود اما متاسفانه دست‌مان در پایان خالی ماند. قطعاً این شکست درس خوبی به ما می‌دهد تا در دیدارهای حساس باقیمانده قدر موقعیت‌های به‌دست آمده را بیش‌تر بدانیم و این گونه حسرت آن‌ها را نخوریم.

نجاریان در پایان خاطرنشان کرد: سه دیدار پیاپی خانگی در ادامه داریم و قطعاً با تمام توان و تمرکز در این بازی‌ها ظاهر خواهیم شد تا تکلیف بقای شهروند ساری در لیگ برتر به روز آخر کشیده نشود.

گفتنی است، دیدار تیم‌های اهورا بهبهان و شهروند ساری از مرحله پلی آف بقا در لیگ برتر فوتسال کشور جمعه شب گذشته در بهبهان برگزار شد که با برتری یک بر صفر بهبهانی‌ها همراه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.