کد خبر : 196155
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1400 - 13:55
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

شانس اول و دوم قهرمانی، مس و گیتی‌ هستند/ از لحاظ امکانات تیم ششم جدول هستیم/ کمک داور سوم دستور تکرار داد!

شانس اول و دوم قهرمانی، مس و گیتی‌ هستند/ از لحاظ امکانات تیم ششم جدول هستیم/ کمک داور سوم دستور تکرار داد!

سرمربی تیم صدرنشین لیگ‌برتر گفت اگرچه اکنون ما در رتبه اول لیگ هستیم اما به شخصه شانس اول و دوم قهرمانی را مس سونگون و گیتی‌پسند می‌دانم.

جواد اصغری‌مقدم پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل کراپ الوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی خیلی سخت بود. تیم کراپ یک تیم فوق‌العاده نشان داد که اگرچه به لحاظ سال اول حضور در لیگ‌برتر تجربه ندارد اما بازیکنانی باتجربه و کادر فنی و مدیریتی خوبی داشت که از آنها یک تیم قابل احترام ساخته است.

او ادامه داد: قابل پیش‌بینی بود که بازی سختی داشته باشیم چراکه ما می خواستیم روند بازی خانگی خود را حفظ کنیم و البته که محدودیت نفری داریم. ما با ۵ ، ۶ بازیکن در هر بازی به میدان می رویم و در همین دیدار نیز نادر حنیفی فقط کنار ما نشست و نتوانست بازی کند، مهدی کریمی هم که مدت‌ها است که روی سکو هاست. یک بازی چهار کارته هم که هر بازی داریم. یکبار مروتی نیست، یک بازی طاها نیست و خلاصه هر هفته متوسط سه بازیکن را از ۹ نفر بازیکن خود نداریم.

سرمربی سن‌ایچ در خصوص گل‌های تیمش به کراپ الوند نیز تصریح کرد: ما فشار گذاشتیم و گل جلو افتادیم ولی مثل هفته قبل به گل‌های بعدی نرسیدیم. متاسفانه از نقطه۲ گل خوردیم. این اتفاق به شکلی عجیب رخ داد چراکه پرکاس ضربه اول را گرفت اما داور سوم ناباورانه تکرار ضربه داد همه ما متعجب شدیم.

او افزود: البته که نمی‌دانم جزو وظایفش هست یا نیست اما تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. در این بازی علیرغم اینکه هم ما و هم کراپ موقعیت داشتیم ولی روز خوب هر دو گلر تیم‌ها بود و بی‌دقتی بازیکنان دو تیم که در نهایت ما توانستیم بازی را مدیریت کنیم و نتیجه را دو بر یک تمام کنیم. ما حقیقتا نیمه اول بهتر بازی کردیم اما نیمه دوم بازی کاملا پایاپای بود و هر دوی ما دو بار به دیرک دروازه زدیم و فکر می‌کنم هر دو تیم شانس برای سه امتیاز داشتند.

اصغری‌مقدم دورنمای تیمش را رسیدن به یک جایگاه مناسب در پایان لیگ عنوان کرد و گفت: از روز اولی که با بچه‌ها صحبت کردیم که وارد شش تیم شدیم گفتیم که کار اصلی‌مان را انجام دادیم. در این دور تصمیم باشگاه این بوده که هر چقدر بتوانیم رتبه بهتری را کسب کنیم. حالا خدا بخواهد رتبه به رتبه بالا می‌رویم.

سرمربی سن‌ایچ در خصوص صدرنشینی تیمش نیز توضیح داد و تاکید کرد: جایگاه کنونی ما در جدول نشان‌دهنده تعصب بازیکنان و تلاش مجموعه سن‌ایچ است. ما ششمین تیم لیگ از لحاظ امکانات هستیم اما تلاش مجموعه و بازیکنان فراتر از انتظار بوده و باعث شده که ما امروز صدرنشین باشیم.

او افزود: ما در پایان لیگ دنبال رتبه برتر هستیم و البته که جدول جوری است که با یک برد همه جاها بالا و پایین می شود. به عقیده من شانس اول و دوم قهرمانی امسال لیگ مس سونگون و گیتی‌پسند هستند و ما و کراپ برای سوم و چهارمی تلاش می‌کنیم و تا جایی که بتوانیم دنبال رتبه بالاتریم. اکنون همه تیم‌ها با ۱۲امتیاز از ۴ بازی شانس دارند و کار سختی را پیش‌بینی می‌کنیم اما انشاالله رتبه خوبی در شان سن‌ایچ رقم بزنیم.

مربی موفق و جوان سن ایچ ساوه در خاتمه تاکید کرد: به شخصه برای همه تیم‌ها آرزوی موفقیت دارم و انشاالله هر تیمی که شایسته و لایق هست مقام قهرمانی را از آن خود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.