کد خبر : 196199
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 11:11
-

مالک فناوران ارتباطات ره‌سو در گفتگو با Fut5al :

برای کشف و پرورش استعدادهای بومی آذربایجان، پله پله جلو می‌رویم/ دنبال شوآف بودیم مستقیما امتیاز لیگ یک می‌خریدیم/ مطلب‌زاده سرمایه تبریز است

برای کشف و پرورش استعدادهای بومی آذربایجان، پله پله جلو می‌رویم/ دنبال شوآف بودیم مستقیما امتیاز لیگ یک می‌خریدیم/ مطلب‌زاده سرمایه تبریز است

اکبرزاده گفت: صعود ره‌سو به لیگ‌های بالاتر تنها بهانه‌ای برای کشف و پرورش استعدادهای بومی آذربایجان است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال تازه تاسیس فناوران ارتباطات ره‌سو تبریز که با مدیرعاملی یاشار مطلب‌زاده سرمربی تیم‌ملی دانش‌آموزی ایران کار خود را آغاز کرده، موفق شد تا در اولین گام از مرحله اول لیگ مناطق راهی دور نهایی این رقابت‌ها شده تا شانس این را داشته باشد که یک سهمیه لیگ دسته دومی را به داشته‌های فوتسالی استان آذربایجان اضافه کند.

محمدرضا اکبرزاده مالک باشگاه فناوران ارتباطات ره‌سو تبریز در همین رابطه به Fut5al گفت: پیش از هر چیز باید از تلاش و دوندگی بازیکنان، همت کادر فنی و تلاش‌های صورت گرفته مجموعه تیم تحت مدیریت آقای مطلب‌زاده تشکر کنم که انصافا تیم ما هر بازی نسبت به بازی گذشته بهتر عمل کرد و موفق شد تا در گروهی که رقبای سرسختی حضور داشتند راهی دور بعد شود.

او ادامه داد: مرحله بعد هم که احتمالا ۴۵روز دیگر شروع می‌شود مرحله آسانی نیست اما تیم ما به ظرفیت‌های بومی استان اطمینان و اعتماد کرده و انشاالله پله پله در راستای اهداف خود جلو خواهیم رفت تا بتوانیم استعدادهای بومی استان آذربایجان را متبلور کنیم. قطعا حضور تیم در رده‌های بالاتر انگیزه جوانان مستعد آذربایجان را نیز به همین اندازه بالا خواهد برد.

مالک باشگاه فناوران ره‌سو تبریز با اشاره به هزینه‌های میزبانی این مسابقات گفت: شاید در شرایط اقتصادی کنونی انجام میزبانی مسابقات کار دشواری به نظر برسد اما با مشورتی که با آقای مطلب‌زاده داشتیم برای شخصیت تیمی خود از یک سو و حضور و آشنایی ورزشکاران با شهر تبریز تصمیم به انجام میزبانی گرفتیم که امیدوارم در آن سربلند بوده باشیم.

محمدرضا اکبرزاده تاکید کرد: شاید اگر به دنبال سر و صدا کردن و به قولی شوآف بودیم بهتر بود با سر و جمع همین هزینه‌های میزبانی و باشگاه‌داری در اولین سال مستقیما امتیاز لیگ یکی بخریم و بی‌دردسر جلو برویم اما هدف‌گذاری ما از روز اول تاسیس باشگاه فناوران ارتباطات ره‌سو چیز دیگری بوده است. می‌خواهیم با کشف و پرورش استعدادهای بومی استان آذربایجان و با اتکا به همین بازیکنان و تیم فنی و مدیریتی بومی پله پله جلو برویم و هیچ عجله‌ای هم نداریم.

او با اشاره به افتخارات و قهرمانی‌های مس سونگون ورزقان در لیگ‌برتر و آسیا گفت: ما همچون فرهاد فخیم، کاپیتان آذری مس سونگون بازیکنان بومی ارزشمندی داریم که می‌توانند باعث افتخار استان خود باشند ولیکن این نیاز به شناسایی و پرورش استعدادهای بومی با برنامه‌ای بلند مدت و یا میان مدت دارد که به همین خاطر نیز مدیریتی بهتر از مطلب‌زاده سرمربی تیم‌ملی افتخارآفرین دانش‌آموزی که از سرمایه‌های تبریز هم هستند، پیدا نکردیم.

مالک باشگاه ره‌سو از حضور ششگلانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان در حاشیه مسابقات تمجید کرد و یادآور شد: قطعا در راهی که در پیش گرفته‌ایم نیاز به حمایت استانی داریم و اینگونه حمایت‌های معنوی حتما ما را دلگرم خواهد کرد. به عنوان بخش خصوصی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود وارد این رشته جذاب و پرمخاطب شده‌ایم و با کمک مدیران استانی می‌توانیم با کمک مدیران ارشد استان، اتفاقات بزرگتری را نیز برای جوانان ورزشکار و علاقمند آذربایجان و خصوصا تبریز رقم بزنیم.

اکبرزاده در خاتمه به برنامه‌های آماده‌سازی تیم برای حضور در مرحله نهایی لیگ مناطق تیمش اشاره کرد و گفت: طبق برنامه یاشار مطلب‌زاده در حال ترمیم تیم فنی و بازیکنان خود با کمک نیروهای بومی استان هستیم تا انشاالله در ادامه روند پرقدرت خود بتوانیم یک تیم ۱۰۰درصد آذری را راهی لیگ دسته دوم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.