کد خبر : 196232
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 23:04
-

جنگی در گفتگو با Fut5al :

شکست زندی بتن فوق‌العاده شیرین بود/ دنبال تلافی اتفاقات کلاردشت نبودیم

شکست زندی بتن فوق‌العاده شیرین بود/ دنبال تلافی اتفاقات کلاردشت نبودیم

سرمربی تیم فوتسال چیپس کامل مشهد گفت: برد شیرینی مقابل تیم خوب زندی بتن کلاردشت بدست آوردیم که فوق‌العاده برای ما شیرین بود.

محسن جنگی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل زندی بتن کلاردشت در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: خدا را بابت این پیروزی شکر می‌کنم. به هر حال ما در این بازی حساس از میزبانی خودمان به خوبی استفاده کردیم و سه امتیاز ارزشمند از تیمی گرفتیم که جدای از نفرات خوب خود، کادر فنی خوبی هم در اختیار داشت.

او افزود: بازیکنان ما بازی بسیار خوبی از خود ارائه کردند و به برد ارزشمندی رسیدیم که به آن خیلی احتیاج داشتیم و از این بابت به آنها خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

سرمربی چیپس کامل در خصوص اتفاقات و حواشی آخر بازی نیز متذکر شد: من بدلیل محرومیت کنار زمین نبودم اما فکر می‌کنم که تحمل شکست سه بر صفر تیم به حریف ما فشار وارد کرد.

جنگی با اشاره به اتفاقات بازی رفت دو تیم در کلاردشت، ادامه داد: اتفاقاتی در کلاردشت از سوی چند بازیکن مشهدی حریف که از ما شناخت داشتند افتاد و میزبانی خوبی از تیم ما صورت نگرفت. قرار نبود که این اتفاقات اینجا هم اتفاق بیفتد و تلافی کنیم اما شکست برای حریف ما سخت بود و روی به جنجال‌هایی آوردند که خوب نیست بیشتر در مورد آن صحبت کنم.

او در خصوص داوری این بازی نیز متذکر شد: داوری بازی خوب بود ما نیمه اول هنوز ۵ دقیقه از بازی نگذشته بود ۵ خطا شدیم و مجبور شدیم که ۱۵دقیقه را پنج خطا بازی کنیم. در این مدت زمان طولانی بازی را مدیریت کردیم و فقط یک پنالتی نقطه دوم دادیم که گلر خوب ما آن را مهار کرد.

سرمربی چیپس کامل مشهد با اشاره به بازی حساس بعدی این تیم مقابل دزفول گفت: از امروز به سراغ ریکاوری برای بازی با تیم خوب دزفول رفته‌ایم تا انشاالله در آن بازی هم بتوانیم پیروز از زمین بیرون بیاییم. باید بدن‌ها را برای فینال بعدی با دزفول آماده کنیم چراکه این بازی فینال بعدی ما است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.