کد خبر : 196242
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 12:58
-

مدیرعامل شهرداری قزوین: ظرفیت قزوین بیش از حضور یک تیم کراپ در لیگ‌برتر است/ با حضور عبداللهی و مرادی عزم صعود داریم

مدیرعامل شهرداری قزوین: ظرفیت قزوین بیش از حضور یک تیم کراپ در لیگ‌برتر است/ با حضور عبداللهی و مرادی عزم صعود داریم

مدیرعامل باشگاه منتخب شهرداری قزوین گفت: در استان قزوین بازیکنان مستعد زیادی در اختیار داریم و واقعا ظرفیت استان ما بیشتر از حضور تنها یک تیم کراپ در لیگ‌برتر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، با حمایت یکی از خیرین استان قزوین، فوتسالیستهای قزوینی تحت عنوان باشگاه شهرداری یا منتخب قزوین که امسال در لیگ دسته دوم حضور دارد عزم صعود به لیگ دسته اول دارد تا بتواند از ظرفیت و شایستگی‌های بازیکنان این منطقه که نفرات تاثیرگذاری در تیم‌های کنونی لیگ برتر ایران دارد در قالب یک تیم بومی دفاع کند.

حسن نجفی مدیرعامل باشگاه منتخب شهرداری قزوین با بیان این مطلب به Fut5al گفت: امسال تیم خوبی دور هم جمع کرده‌ایم که سرمربیگری آن را مجتبی مرادی و کاپیتانی آن را علی عبداللهی باتجربه به عهده دارند. ما در اولین مرحله در گروه شش تیمی خود در اردبیل نیز موفق شدیم به عنوان تیم دوم راهی دور برگشت شویم.

او که به عنوان خیر تمامی هزینه‌های تیم را برعهده گرفته ادامه داد: با تجربیات علی عبداللهی و مرادی امید زیادی به صعود داریم و منتظریم تا میزبان دور برگشت مشخص شود تا انشاالله با غیرت و تلاش بازیکنان به عنوان یکی از دو تیم راهی مرحله نهایی شویم و انشاالله با صدرنشینی در گروه خود راهی لیگ یک شویم.

مدیرعامل منتخب شهرداری قزوین متذکر شد: این تیم از لیگ یک بنا به اتفاقات منحصر به فرد به لیگ دسته دوم سقوط کرده بود و بنابراین کمترین خواسته‌اش ابتدا صعود به جایگاه قبل است و انشاالله با برنامه‌ریزی اصولی در دورنمای خود عزم آن داریم که استان قزوین را با خیل عظیم فوتسالیست‌های مستعدش صاحب دومیت سهمیه لیگ‌برتری کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.