کد خبر : 196247
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اردیبهشت 1400 - 14:02
-

کریمی:همه تیم های گروه هم شانس صعود دارند هم سقوط/شاهین به راحتی امتیاز نمی دهد

کریمی:همه تیم های گروه هم شانس صعود دارند هم سقوط/شاهین به راحتی امتیاز نمی دهد

سرمربی تیم مبل کریمی البرز از شرایط تیمش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کریمی سرمربی تیم مبل کریمی البرز در مورد پیروزی این هفته تیمش مقابل اسپیناس زنجان گفت: در گروه ما همه بازی‌ها نزدیک و درگیرانه  است و امتیاز گرفتن کار سختی است. تیم زنجان هم تا دقایق آخر عقب نرفت با این حال ما زمان و فضا را از این تیم گرفتیم و دو گلی که خوردیم هم روی اشتباه فردی بود.

وی در مورد اینکه تیمش چقدر شانس صعود دارد اذعان داشت: اگر به جدول نگاه کنیم همه تیم‌ها می‌توانند هم صعود کننده هم سقوط و این یعنی هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. همه بازی‌ها پایاپای هستند. گروه ما متفاوت ترین گروه است و ما باید در این گروه تلاش کنیم شانس صعود داشته باشیم.

کریمی در مورد روند متفاوت این تیم نسبت به ابتدای فصل تاکید کرد: در ابتدای فصل ما بازیکن نداشتیم ، آماده‌سازی و بدنسازی نکردیم و شرایط مناسب نبود اما از بازی سوم به بعد شروع کردیم و هر هفته بهتر شدیم.در بازی مقابل اراک هم حقمان خورده شد و داوری عملکرد خوبی نداشت.

 وی به بازی هفته آینده تیمش مقابل شاهین کرمانشاه اشاره کرد و افزود: شاهینی ها تیم خوبی هستند که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند و به راحتی به تیمی امتیاز نمی‌دهند اما امیدواریم با پیروزی از این میدان خارج شده و در کورس صعود باقی بمانیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.