کد خبر : 196447
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 18:49
-

مدیرعامل ره‌سو تبریز به Fut5al خبر داد:

فرخ شهرآرا، بهرام نوین و ابراهیمی کادرفنی نماینده جدید آذربایجان/ بابک اکبری هم آبی‌پوش شد

فرخ شهرآرا، بهرام نوین و ابراهیمی کادرفنی نماینده جدید آذربایجان/ بابک اکبری هم آبی‌پوش شد

مدیرعامل باشگاه فناوران ارتباطات ره‌سو تبریز از انتصاب فرخ شهرآرا به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال ره‌سو تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه فناوران ارتباطات ره‌سو تبریز که با سیاست بومی گرایی کار خود را با مدیرعاملی یاشار مطلب‌زاده در فوتسال آذربایجان آغاز کرده، پس از صعود از مرحله مقدماتی رقابت‌های زیر گروه کشور اکنون آماده می‌شود تا در دوره پایانی با بازیکنان آذری خود کار را تمام کرده و راهی لیگ دسته دوم شود.

مدیرعامل باشگاه فناوران ارتباطات ره‌سو در گفتگو با Fut5al خبر از تغییرات جدید در تیم فوتسال این باشگاه داده و گفت: با نظر مهندس اکبرزاده مالک باشگاه تصمیم بر تقویت همه جانبه تیم جهت حضوری قدرتمندانه در مرحله نهایی رقابتهای زیر گروه گرفتیم و و با اولویت بومی‌گرایی که سیاست اصلی باشگاه ماست اقدام به تغییراتی در کادر فنی و همچنین تقویت نفرات تیم کردیم.

او افزود: قطع به یقین فوتسال آذربایجان از مربیان توانمند بسیار زیادی بهره می‌برد و ما نیز پس از جلساتی که با چند تن از این مربیان برگزار کردیم در نهایت فرخ شهرآرا را به عنوان سرمربی، بهرام نوین را به عنوان دستیار ایشان و جبار ابراهیمی را به عنوان مربی بدنساز تیم منصوب کردیم.

مطلب‌زاده از جذب ستاره سابق تیم‌های دبیری و مس سونگون در ره‌سو خبر داد و گفت: بابک اکبری از بهترین فوتسالیست‌های فنی و اخلاقی آذربایجان است که طی صحبت‌هایی که با ایشان داشتیم قبول کرد که به ما کمک کند. قرارداد ایشان بسته شد و اطمینان دارم که از این سرمایه استانی به بهترین شکل بهره خواهیم برد. تیم با غیرت و نفرات با استعدادی داریم که می‌بایست به لحاظ تجربی نیز کامل‌تر می‌شد چرا که هدف ره‌سو تنها به حضور در لیگ دسته دوم خلاصه نمی‌شود.

او تاکید کرد: با حمایت‌های مالک خصوصی باشگاه ره‌سو تبریز، درک بالایی میان کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان شکل گرفته تا انشاالله پله پله در مسیر اهداف این باشگاه قدم برداریم.

مدیرعامل فناوران ارتباطات ره‌سو تبریز خبر از برگزاری دور نهایی لیگ زیرگروه کشور در ۲۷ اردیبهشت ماه داد و گفت: به همین منظور تمرینات خود را طبق برنامه‌ای که کادر فنی ارائه کرده است به طور رسمی از روز گذشته آغاز کرده‌ایم و امید داریم تا با ارائه چهره موفق از نماینده صد در صد بومی آذربایجان، مقتدرانه به پیش برویم.

یاشار مطلب زاده که خود نیز سرمربی تیم‌ملی فوتسال دانش آموزی ایران است، خاطرنشان کرد: برای استعدادیابی و توجه به خیل عظیم بازیکنان پایه مستعد در فوتسال آذربایجان برنامه‌های زیادی نظیر افتتاح آکادمی اختصاصی باشگاه را داریم و انشالله به زودی از آن‌ها رونمایی خواهیم کرد.

او در خاتمه متذکر شد: ورود بخش خصوصی به رشته جذاب و پرطرفدار فوتسال یک اتفاق مهم و مبارک است و انتظار می‌رود مسئولان ورزش استان آذربایجان نیز حمایت‌های ویژه‌ای از باشگاه ره‌سو که هدفی جز اعتلای فوتسال جوانان آذری استان پهناور آذربایجان نداشته و تنها به پرورش آن ها فکر می‌کند، داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.