کد خبر : 196416
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 12:00
-

فرش‌آرا شانزده ثانیه برای کسب امتیاز کم آورد!

فرش‌آرا شانزده ثانیه برای کسب امتیاز کم آورد!

فرش‌آرا در چارچوب هفته هفتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۳بر ۲مغلوب مهمان تبریزی خود شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، فرش‌آرا در چارچوب هفته هفتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۳بر ۲مغلوب مهمان تبریزی خود شد.

در ادامه رقابت‌های دور دوم لیگ برتر فوتسال، شب گذشته تیم‌های فرش‌آرای مشهد و مس سونگون در چارچوب هفته هفتم دور نهایی در سالن شهید بهشتی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم مس سونگون با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

علیرضا عسگری، مصطفی نعمتوند و فرهاد فخیم گل‌های مس را در این دیدار به ثمر رساندند. حامد عبداللهی و محسن محمدزاده نیز زننده گل‌های فرش‌آرا در این دیدار بودند.

در حالیکه این دیدار تا ۵۰ ثانیه انتهایی بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود مس در حال جریان بود، شاگردان مرتضایی طی ۲۰ ثانیه دو مرتبه از روی نقطه پنالتی دوم بازی را به تساوی کشاندند. در ۱۶ ثانیه پایانی بازی فرهاد فخیم از روی یک ضربه ایستگاهی برای بار سوم دروازه فرش‌آرا را گشود تا تیم تبریزی دست پر از مشهد خارج شود.

فرش‌آرا با قبول پنجمین شکست خود پس از گذشت ۷ هفته با چهار امتیاز در قعر جدول ۶ تیمی دور نهایی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت. شاگردان مرتضایی در هفته هشتم دور نهایی لیگ برتر فوتسال پنجنشبه ۹ اردیبهشت ماه مهمان گیتی پسند اصفهان خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.