کد خبر : 196457
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 19:30
-

لک در گفتگو با Fut5al :

جدا شدم تا به کراپ شوک بدهم/ توافقی از سرمربیگری کنار رفتم/ نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان گل نمی‌شد

جدا شدم تا به کراپ شوک بدهم/ توافقی از سرمربیگری کنار رفتم/ نمی‌دانم چرا توپ‌هایمان گل نمی‌شد

سرمربی مستعفی کراپ الوند گفت از این تیم جدا شدم تا به لحاظ روحی به بازیکنان شوک بدهم.

رضا لک پس از استعفا از از سرمربیگری تیم فوتسال کراپ الوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: پس از بازی با گیتی پسند و فرصت های زیادی که در این بازی از دست دادیم در فضای صمیمانه به باشگاه پیشنهاد دادم تا از هم جدا شویم که مورد تایید و قبول مدیران باشگاه قرار گرفت. 

او با اشاره به ناکامی تیمش در سه بازی اخیر ادامه داد: علت اینکه توپ‌های ما گل نمی‌شد را علیرغم فرصت‌های زیادی که خلق می‌کردیم متوجه نمی‌شدم و به همین خاطر تصمیم گرفتم تا با کنار رفتن از سرمربیگری تیم شوک روحی به بازیکنان بدهم بلکه تیم در بازی‌های باقیمانده متحول شده و موفق عمل کند. 

لک با تمجید از مدیران باشگاه کراپ الوند متذکر شد: اعتقاد دارم در مدت زمان حضورم در کراپ با مدیران خوب و ارزشمندی همکار بودم و کادر فنی بسیار خوبی در اختیار داشتم اما به هر حال این تیم را من نبسته بودم ولیکن تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفتم در کمال آرامش و صمیمیت از این تیم جدا شدم و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم. 

سرمربی مستعفی کراپ در پاسخ به اینکه آیا مذاکره مدیران کراپ با یکی از سرمربیان مطرح لیگ برتر باعث تصمیم وی به جدایی شده است گفت: درحد شنیده بنده نیز شب قبل از بازی با گیتی‌پسند شنیدم و نمی‌دانم صحت و سقم آن تا چه اندازه است اما اما به اعتقاد من باشگاه کراپ باشگاه بزرگی است که احتیاج به مربی بزرگ دارد و می تواند برای آینده خود تصمیم‌گیری کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹

چه شوکى؟؟؟!!! دیگه کراپ هیچى نمیشه مردم رو سرکار گذاشتید؟!!اگر میخواستى شوک بدى باید اول مرحله دوم میرفتى تا کراپ الان مدعى قهرمانى بود

ناشناس یکشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

البته شما که کاره ای نبودی…بود و نبودت برای تیم فرقی نداشت. برو حلالیت بطلب از کسانی که امسال نابودشون کردی و کمم نبودن.