کد خبر : 196420
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 12:46
-

همای سعادت روی شانه های سن ایچ ساوه

همای سعادت روی شانه های سن ایچ ساوه

این روزها همای سعادت روی شانه های سن ایچ ساوه نشسته است و این تیم خوش ترکیب و فانتزی باز در غیاب هواداران نمایش های دلپذیری در سالن مسابقات ارائه می کند .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، این روزها همای سعادت روی شانه های سن ایچ ساوه نشسته است و این تیم خوش ترکیب و فانتزی باز در غیاب هواداران نمایش های دلپذیری در سالن مسابقات ارائه می کند تا با پیروزی های پیاپی در اندازه قدرت جدید لیگ برتر ظاهر شود و بر قله فوتسال ایران تکیه بزند.

نماینده استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال ایران، امشب هم نمایشی درخشان در سالن فجر ارائه کرد و مقاومت البرز را با چهار گل بدرقه کرد.

برای سن ایچ در این دیدار که از ساعت ۲۲ به میزبانی ساوه انجام شد، طاها نعمتیان ، مهرداد کریمی، مهدی عامری و رضا سپندار گلزنی کردند.

گل‌های دقایق پایانی کیانوش شیرپور و شهاب طالبی برای مقاومت البرز هم مانع از کسب سه امتیاز این دیدار توسط شاگردان جواد اصغری مقدم نشد و حالا این ساوجی ها هستند که بار دیگر قله فوتسال ایران را به تسخیر خود درآورده اند و صدرنشین هستند.

سن ایچ بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست از موقعیت های اولیه خود یک گل توسط طاها نعمتیان بدست آورد و در ادامه هم سه گل دیگر به ثمر رساند.

بازیکنان حریف در واپسین دقایق بازی که چیزی برای از دست دادن نداشتند رو به سیستم بازی پنج نفره یا پاورپلی آوردند و با استفاده از خستگی سن ایچ ها فقط توانستند باخت را با ۲ گلی که به ثمر رساندند، کمرنگ کنند.

سن ایچ با کسب این پیروزی همچنان جایگاه خود را در صدر جدول و بالاتر از تیمهای پرمهره ای چون مس سونگون و گیتی پسند حفظ کرد.
منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.