کد خبر : 196412
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 11:51
-

کراپ ؛ بازنده دیدار لحظات و ثانیه ها

کراپ ؛ بازنده دیدار لحظات و ثانیه ها

کراپ الوند در هفته هفتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال مردان در زمین خود مقابل گیتی‌پشند اسفهان در یک بازی مهیج و پرحاشیه شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کراپ الوند در هفته هفتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال مردان در زمین خود مقابل گیتی‌پشند اسفهان در یک بازی مهیج و پرحاشیه شکست خورد.
کراپ الوند در هفته هفتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال مردان در ورزشگاه یادگار امام شهر الوند و در زمین خود مقابل گیتی‌پشند اصفهان در یک بازی مهیج و پرحاشیه شکست خورد. دیداری که تا دقایق زیادی از بازی ۲ بر یک به نفع گیتی‌پسند دنبال می‌شد، اما در یک‌چهارم پایانی آن ۴ گل به ثمر رسید که سهم تیم میزبان و میهمان ۲ گل دیگر بود.

در این بازی این تیم اصفهانی بود که با اتکا به تکنیک و هنر فوق‌ستاره ملی‌پوش خود «علی‌اصغر حسن‌زاده» دارنده ۴ عنوان بهترین مرد سال فوتسال آسیا توانست ابتدا یک بر صفر از حریف قزوینی خود پیش بیفتد. نتیجه‌ای که در ادامه توسط همین ستاره ۲ برابر شد؛ اما کراپ توانست با استفاده از بازیکن بومی و خوش‌نقش خود «مسلم رستمی‌ها» نتیجه را به حداقل برساند.

با این حال در نیمه دوم کراپ یک بازی تهاجمی و پاورپلی را علیه گیتی‌پسند که وحید شمسایی را روی نیمکت خود می‌دید، سازماندهی کرد؛ اما غفلت از ضدحملات سریع حریف و فاصله زیاد بین عناصر دفاعی باز هم مانند ۲ بازی گذشته به پاشنل آشیل کراپ تبدیل شد و با وجود بازی تهاجمی خوب کراپ این تیم به خاطر تزلزل در دفاع نتوانست از ۲ گل زده خود بهره ببرد و در نهایت ۴ بر ۳ از حریف اصفهانی عقب افتاد.

در نهایت حملات پی‌درپی کراپ الوند در ۸ دقیقه تا انتهای بازی هم نتوانست زهر این تیم را به رقیب باتجربه خود بریزد و نماینده اصفهان در رده سوم جدول رده رده‌بندی با کسب ۳ امتیاز و رسیدن به امتیاز چهاردهم جایگاه خود را در این رده تثبیت کرد. اما نکته قابل توجه این بازی اختلاف ۲ تیم در دقایق پایانی درباره محاسبه زمان در آخرین حمله کراپی‌ها بود که مربیان ۲ تیم را مجبور به دخالت در بازی و به آرامش دعوت کردن بازیکنان کرد.

اما کراپ با کسب چهارمین باخت خود از ۷ بازی در رده چهارم متوقف شد و با توجه به فاصله ۳ امتیازی خود با تیم‌های چهارم و پنجم مقاومت کرج و شهرآرای مشهد اجازه اشتباه دیگری ندارد و در صورت کسب باخت دیگری ممکن است حتی به قعر جدول رقابت‌ها هم نزول کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.