کد خبر : 196410
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1400 - 11:50
-

منتظمی در گفتگو با Fut5al :

کراپ سال آینده برای قهرمانی می‌زند/ باخت‌های نزدیک همیشه تلخ است/ گیتی‌پسند سنگ‌اندازی نکرد، شادی نکردم

کراپ سال آینده برای قهرمانی می‌زند/ باخت‌های نزدیک همیشه تلخ است/ گیتی‌پسند سنگ‌اندازی نکرد، شادی نکردم

بازیکن تیم کراپ الوند گفت: هدف تیم ما در اولین سال حضور در لیگ‌برتر تنها راهیابی به جمع شش تیم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن منتظمی علیرغم حضور کوتاه‌مدت خود در بازی با گیتی‌پسند یک گل و یک پاس گل داد و چه بسا اگر دروازه تیمش پس از آن دو گل به سادگی گشوده نمی‌شد می‌توانست مرد اول میدان بازی با گیتی‌پسند لقب بگیرد. او در گفتگو با خبرنگار Fut5al گفت: خدا را شکر بازی زیبایی بود هر چند که ما باز هم خیلی نزدیک بازی را واگذار کردیم و این نتایج نزدیک اخیر نشان می‌دهد که کراپ می‌توانست خیلی بالاتر از این ها در اولین سال حضور در لیگ‌برتر قرار بگیرد.

او ادامه داد: تک تک بچه‌هایی که در کراپ حضور دارند هم سابقه ملی و هم باشگاهی در کسب قهرمانی دارند. خود بچه‌ها نیز دنبال این هستند که نتیجه خوبی بگیریم و در خور شان باشد چون واقعا مدیرعاملان باشگاه‌ ما و کادرفنی و سرپرستی ما انسان‌های باشخصیتی هستند و تلاش کردند تا به مقامی حداقل سومی در لیگ امسال برسیم اما متاسفانه نتایج را نزدیک واگذار می‌کنیم.

منتظمی تاکید کرد: شکست نزدیک مثل بازی با گیتی‌پسند تلخ و ناراحت کننده است و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های باقیمانده آن را جبران کنیم. به هر حال کراپ دنبال بهترین نتایج است و مطمئن باشید سال آینده برای قهرمانی خواهد آمد.

وی در خصوص شادی نکردنش پس از گل و پاس گلش نیز تصریح کرد: چون قبلاً چند سالی با وحید شمسایی کار کرده بودم، دوست نداشتم مقابل ایشان شادی کنم. ضمن اینکه در برهه‌ای کوتاه مدت به گیتی‌پسند رفتم و آنها هم با وجودی که قرارداد داشتم هرگز مقابل پیشنهاد خارجی من سنگ‌اندازی نکردند و اجازه دادند بروم.

منتظمی در پاسخ به این سئوال که چطور از لیگ اندونزی به ایران بازگشت نیز گفت: من به علت شیوع کرونا در اندونزی که بازی‌ها را نیمه‌تمام گذاشت به ایران برگشتم و در حالی که منتظر خبر باشگاه برای برگشت بودیم متاسفانه لیگ اندونزی برگزار نشد و باشگاه کاژما اندونزی به من گفت که می‌توانید امسال را در ایران قرارداد ببندید چراکه تاریخ شروع لیگ اندونزی معلوم نیست. من هم با کراپ توافق کردم و در این باشگاه آرامش دارم و امیدوارم تعداد چنین باشگاه‌هایی در فوتسال ایران بیشتر شود.

وی سقف خواسته‌های خود را بازی در تیم ملی ایران دانست و تاکید کرد: علاقه زیادی دارم که در تیم ملی ایران بازی کنم. حقیقتا پیش از این در اندونزی بودم و نتوانستم به اردوی تیم‌ملی بیایم. دوست دارم امسال به امید خدا تمام تمرکزم را برای دعوت شدن و بازی کردن در تیم ملی بگذارم البته اگر انشالله آقای ناظم‌الشریعه صلاح بداند و دعوتم کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.