کد خبر : 196490
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 - 14:19
-

نعمت‌وند در گفتگو با Fut5al :

محکوم به بردن فرش‌آرا بودیم/ سه فینال تا کسب قهرمانی در پیش داریم/ از هر دو خطای ششم و هفتم داور تعجب کردیم

محکوم به بردن فرش‌آرا بودیم/ سه فینال تا کسب قهرمانی در پیش داریم/ از هر دو خطای ششم و هفتم داور تعجب کردیم

بازیکن تیم مس سونگون ورزقان گفت: بازی با فرش‌آرا را بردیم چراکه با تمام وجود برد می‌خواستیم و برای بقاء در کورس مدعیان محکوم به بردن بودیم.

مصطفی نعمت‌وند پس از پیروزی مس سونگون مقابل فرش‌آرا مشهد در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: با توجه به این که هفته قبل، بازی حساسی را مقابل گیتی‌پسند اصفهان باخته بودیم در دیدار با فرش‌آرا محکوم به بردن بودیم تا از کورس جا نمانیم و به همین خاطر تمامی بازیکنان ما برای رسیدن به سه امتیاز بازی همدل شده بودند.

او افزود: خدا را شکر که بازی خوبی را هم انجام دادیم وتوانستیم امتیازات مهمی را هم بدست بیاریم و در نهایت هم با دست پر به تبریز بازگردیم اگرچه لحظات آخر بازی به شدت سخت و طاقت‌فرسا گذشت.

بازیکن مس سونگون ورزقان تصریح کرد: دقایق آخر بازی با این که دو بر صفر از فرش‌آرا جلو بودیم، داور تصمیمات عجیبی در اعلام خطای ششم و هفتم به سود میزبان گرفت که واقعا خطاهای بحث برانگیزی بود که به ضرر ما گرفته شد و در نهایت هم باعث شد بازی برابر شود.

نعمت‌وند با انتقاد از داوری ادامه داد: قطعا هیچ داوری دوست ندارد اشتباه کند اما به اعتقاد من با توجه به اینکه بازی‌ها در این مرحله بسیار حساس است باید داوران دقت بیشتری را چاشنی کارشان کنند چراکه تصمیمات اشتباه آنها می‌تواند به راحتی زحمات یک فصل یک مجموعه را از بین ببرد.

او با اشاره به سه بازی حساس مس سونگون در ادامه متذکر شد: بازی با فرش‌آرا تمام شد و به لطف خدا با هوشیاری بازیکنان و راهنمایی کادر فنی توانستیم پیروز شدیم اما سه فینال دیگر در پیش داریم. قطعا بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با برنامه جلو خواهیم رفت تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. ابتکار عمل دست خودمان است و انشاالله بتوانیم به چهارمین قهرمانی متوالی هم دست پیدا کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.