کد خبر : 196516
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 8:53
-

برنامه تمرینات تیم ملی فوتسال تغییر کرد/ اولین اردو خرداد ماه برگزار می‌شود

برنامه تمرینات تیم ملی فوتسال تغییر کرد/ اولین اردو خرداد ماه برگزار می‌شود

اردوی تیم ملی فوتسال قرار بود از ۲۳ اردیبهشت ماه شروع شود، اما به دلیل تعویق بازی‌های دوستانه تایلند، تمرینات تیم ملی از خرداد ماه آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اولین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی و همچنین حضور در تورنمنت ۸ جانبه تایلند، قرار بود بلافاصله بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر یعنی از ۲۳ اردیبهشت ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار شود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی‌های دوستانه تایلند با یک ماه تاخیر یعنی اواخر خرداد ماه انجام می‌شود.

به همین دلیل کادر فنی تیم ملی فوتسال تصمیم گرفته است چند روزی را به بازیکنان تیم ملی استراحت دهد تا از فشار بازی‌های لیگ خارج شوند و از همین رو اولین اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان از ۵ خرداد ماه در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال و زیر نظر محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان آغاز می‌شود.

همچنین سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان قصد دارد ۲۵ بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کند تا از بین آن‌ها ۱۴ بازیکن را با خود به مسابقات جام جهانی ببرد. آن طور که گفته می‌شود لیست اسامی نهایی تیم ملی فوتسال برای شرکت در مسابقات جام جهانی اواسط مرداد ماه معرفی خواهد شد تا در فاصله یک ماه مانده به شروع این رقابت‌ها بازیکنان با هماهنگی و آمادگی بالایی خودشان را برای حضور در بازی‌های قهرمانی جهان حاضر کنند.

مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۱ اواخر شهریور ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. در دوره قبل این مسابقات تیم ملی فوتسال کشورمان در دیدار رده بندی موفق شد از سد تیم ملی پرتغال عبور کرده و برای اولین بار در رده سوم جهان قرار بگیرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.