کد خبر : 196506
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 اردیبهشت 1400 - 8:39
-

تیم کراپ فوق‌العاده بود

شمسایی: کسب ۷ امتیاز از ۳ بازی خارج از خانه عملکرد خوبی است

شمسایی: کسب ۷ امتیاز از ۳ بازی خارج از خانه عملکرد خوبی است

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می‌گوید کسب ۷ امتیاز از سه بازی خارج از خانه عملکرد خوبی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتسال کراپ الوند در لیگ برتر فوتسال گفت: ما سه هفته پیاپی در بیرون از خانه بازی داشتیم. در مصاف با مقاومت در آخرین لحظه به تساوی رسیدیم در حالی که می توانستیم برنده باشیم. سپس مقابل تیم بسیار خوب مس یک بازی سنگین را برگزار کردیم و به یک برد شیرین دست یافتیم و این هفته در خانه حریف مقابل تیم تازه وارد و قدرتمند کراپ سه امتیاز کسب کردیم که بازیکنان و مربیان خوبی دارد. فکر می‌کنم کسب ۷ امتیاز از سه بازی خارج از خانه عملکرد خوبی برای ماست.

او افزود: مقابل کراپ می‌توانستیم بیش‌تر گل بزنیم و در برخی دقایق هم می‌توانستیم بیش‌تر گل بخوریم. تیم کراپ فوق‌العاده بود و دقایقی خیلی ما را تحت فشار گذاشت. حق ما در این بازی پیروزی بود هر چند کمبود بازیکن ما را اذیت می‌کند اما توانستیم سه امتیاز شیرین کسب کنیم.

 شمسایی در مورد بازی کردنش مقابل کراپ تاکید کرد: با مصدومیت زانو روبه‌رو هستم که اذیت می‌کند و زیاد نمی‌توانم بازی کنم اما برای نفس گرفتن بازیکنان به میدان رفتم. ما بازیکنان بزرگ داریم و دست آن‌ها را می‌بوسم و ممنونم. امیدوارم با همین روند در ادامه مسابقات پیش برویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.