کد خبر : 196544
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 اردیبهشت 1400 - 9:39
-

توضیحات سرمربی مقداد در خصوص بیرون کشیدن تیمش مقابل پاس تهران

توضیحات سرمربی مقداد در خصوص بیرون کشیدن تیمش مقابل پاس تهران

دیدار فوتسال دو تیم مقداد مشهد و پاس تهران در سالن شهید بهشتی مشهد، با خروج بازیکنان تیم مقداد مشهد از زمین ناتمام ماند که سرمربی میزبان توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد شقائی در خصوص خروج بازیکنان تیم مقداد مشهد از زمین در ثانیه‌های پایانی بازی، اظهار کرد: حدود ۹ ثانیه مانده به آخر بازی، تیم ما پنج خطایی بود که به اشتباه گرفته شده بود، طی برخورد دروازه‌بان حریف با بازیکن راست ما، جای خطای دروازه‌بان حریف، خطای بازیکن ما اعلام کردند.

سرمربی تیم فوتسال مقداد مشهد عنوان کرد: حتی خطا اگر به نفع حریف هم باشد، از آنجایی که روی هوا این برخورد صورت گرفته باید دو ضرب زده شود اما از روی نقطه دو اعلام ضربه مستقیم شد که دروازه‌بان ما توپ را بدون هیچ خطایی دفع کرد، اما داور آن ضربه پنالتی را هم دستور به تکرار داد که من هم تیم را بیرون کشیدم تا شاید صدای ما به جایی برسد.

وی با بیان اینکه جز در رفت و برگشت بازی شهرداری زاوه تمام داوری‌ها به ضرر تیم ما بوده است، تکمیل کرد: هر چه تلاش می‌کنیم به نتیجه‌ای نمی‌رسد، فیلم صحنه‌های بازی دیشب و اشتباهات داور موجود است، در تهران هم دو پنالتی قطعی برای ما نگرفتند که در همان بازی ۵ بر ۲ بازی را واگذار کردیم.

 

مسؤولان معتقدند در حق ما ظلم شده است

شقائی تصریح کرد: مسؤولانی از جمله مسؤول کمیته فوتبال و فوتسال و نائب رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در بازی حضور داشتند و به اتفاق معتقدند در این بازی در حق ما ظلم شد، در تمام بازی‌ها این روال بوده است، هفته پیش در گرمسار بازی داشتیم، از آنجایی که می‌دانستند قطار برای ما صبر نمی‌کند عمدا با پنج دقیقه تاخیر آمدند، بازی دست ما بوده و گل زدیم، دقیقه ۶ بازی به دلیل رفتن آمبولانس بازی را ۱۸ دقیقه متوقف کردند تا بچه‌های ما سرد شوند و استرس زمان برگشت را داشته باشند، بعد هم داور دو پنالتی برای حریف گرفت و یک پنالتی برای ما نگرفت و بازی را از ما گرفتند.

 

حریف داور را هول می‌دهد به من اخطار می‌دهند!

سرمربی تیم فوتسال مقداد مشهد با بیان اینکه در بازی با تیم امیدیه نماینده و داور وقت را هول می‌دهند! داور به من اخطار می‌دهد و فیلم را نگاه می‌کنیم هیچ چیزی از ما نیفتاده است پس چطور گزارش داوری بر علیه ما آمده؟ آقای جاویدی به بچه‌های ما گفته است که شما تیمتان سقوط کرده، چرا دنبال بازیابی تیم هستید؟

 

به ما می‌گویند تیمتان باید سقوط کند، چرا تلاش می‌کنید!؟

وی تشریح کرد: در بازی با فرش‌آرا به سرپرست تیم ما گفتند شما برای چه چیزی تلاش می‌کنید؟ تیم شما باید بیفتد، چون که ما شخصی هزینه می‌کنیم و کسی پشت ما نیست باید حق ما خورده شود؟ در پایین جدول این کارها عادی شده که هر طور می‌خواهند با ما برخورد می‌کنند که باقی تیم‌ها نتیجه بگیرند، حرف زدن فایده ای ندارد.

 

با ما هرطور می‌خواهند برخورد می‌کنند

شقائی با بیان اینکه در بازی با سیرجان ما جلو بودیم و خود نماینده می‌گوید حق شما برد بود و داور بازی را از شما گرفت، تاکید کرد: چرا ما در گروه مرگ مسابقات بودیم؟ چهار تیم دیگر همه با امکانات کامل حضور داشتند و ماندن آن‌ها برایشان بهتر است تا ما و با ما هر طور که می‌خواهند برخورد می‌کنند.

سرمربی تیم فوتسال مقداد مشهد اضافه کرد: در تمام بازی‌هایی که داشتیم، چه میزبان بودیم چه میهمان در نیمه دوم داوری بر علیه سوت زده، خداروشکر بازی دیشب در سالن بهشتی بوده و تمام مسؤولان آمده و صدایشان در آمده بود، ما مظلوم واقع شدیم.

 

هتل و خوابگاه و غذای بازیکنان بد بوده است

وی خاطرنشان کرد: با آقایان بی‌غم، طیبی و کریمیان صحبت کنید ببینید دیشب با تیم ما چه‌کار کردند، از آن‌ها به عنوان یک تماشاگر بپرسید چه اتفاقی افتاد، همیشه می‌گویند اشتباهات داوری بوده، چرا ما باید ضرر کنیم؟ جواب جوانانی که در تیم سخت تلاش می‌کنند را چه کسی می‌دهد؟ بپرسید خوابگاه و هتل غذای آن‌ها چقدر بد بوده است؟ اینجا را ببینید باقی جاها را هم ببینید.

شقائی با بیان اینکه در استان متوجه شدند که حق ما را خوردند، یادآور شد: ما یک امتیاز لیگ دسته دو کشور هم داشتیم، با اینکه تا ساعت ۱۷ فرصت داشتند با سه تیم ساعت ۱۶ گروه را بستند و ۴۸ ساعت مانده به بازی امتیاز آقای جابری به ساری فروخت و در جدول آمد اما به ما اجازه نداد که شرکت کنیم و گفتند فرصت تمام شده و با همین سه تیم برگزار می‌کنیم که ناگهان یک هفته بعد یک تیم از ساری وارد مسابقات شد.

 

اضافه شدن تیم ساری با ۲۵۰ میلیون تومان، یک هفته پس از اتمام وقت!

سرمربی تیم فوتسال مقداد مشهد در پایان خاطرنشان کرد: ما یک تیم در لیگ دسته یک داشتیم و به دنبال واگذاری امتیاز تیم به تیمی دیگر بودیم که وقت را پایان یافته اعلام کردند اما با ۲۵۰میلیون تومان تیم ساری را یک هفته بعد از اتمام وقت به لیگ اضافه کرد، ما هیچکس را نداریم، صاف و ساده جلو می‌آییم و به بچه‌ها اجازه دخالت ندادم اما هر بازی سر ما بریده می‌شود. می‌گفتند به نیم فصل نمی‌رسی اما تا آخر فصل تیم را کشانده‌ام.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.