کد خبر : 196750
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 18:53
-

اتفاقاتی که معادلات قهرمانی را پیچیده کرد

اتفاقاتی که معادلات قهرمانی را پیچیده کرد

هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال آبستن اتفاقات جالبی بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال آبستن اتفاقات جالبی بود. در هفته هشتم از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال نتایجی رقم خورد که هم جنگ قهرمانی را به دو هفته باقیمانده کشاند و هم شانس قهرمانی گیتی پسند را کمتر کرد. در حالی که گیتی پسندی ها این فرصت را داشتند تا با تساوی در بازی تبریز بین مس سونگون و سن ایچ، با غلبه بر فرش آرای مشهد به صدر جدول صعود کنند ناباورانه در خانه خود شکست خوردند تا کارشان به اما اگر کشیده شود.

در اصفهان تیم فرش‌آرا شگفتی‌ساز کار خود را آغاز کرد، شاگردان مجید مرتضایی در این بازی با گل بهمن جعفری ابتدا از حریف قدرتمند اصفهانی پیش افتادند ولی در ادامه دروازه‌شان گشوده شد تا با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. این نیمه محل اعتراضات به داوری از سوی هر دو تیم بود که خشم فرش آرایی ها در برخی صحنه ها از داوری باعث شد تا این تیم دقایقی در اعتراض به امر قضاوت تیمش را زمین ببرد.

در حالی که گیتی پسند در نیمه دوم برای به ثمر رساندن گل برتری سراپا حمله شده بود و پی در پی موقعیت گلزنی را از دست می‌داد، فرش آرا باز هم شگفتی آفرین ظاهر شد و موفق شد گل دوم و پیروزی بخش خود را وارد دروازه گیتی‌پسند کند . درخشش دروازه بان فرش آرا در پنالتی لحظات پایانی با دفع پنالتی نقطه اول اصغر حسن زاده نیز باعث شد تا ۳ امتیاز حساس از کف حریف اصفهانی درآمده و فرش آرایی‌ها این پیروزی ارزشمند خود را جشن بگیرند.گیتی پسندی ها در نیمه دوم به شدت از داوری این بازی گلایه داشتند.

در ورزشگاه پورشریفی شهر تبریز مس سونگون ورزقان باشوک سن‌ایچی‌ها کار خود را آغاز کرد. شاگردان جواد اصغری‌مقدم با تمرکز بر ضدحملات دو بار دروازه تیم جلو کشیده مس رو گشودند اما مس سونگون یکی از گل ها را پاسخ داد و در روز خوب سینا پرکاس با شکست دو بر یک راهی رختکن شد.

مس سونگون در نیمه دوم ارائه گر یک فوتسال یک طرفه بر روی دروازه حریف ساوجی بود و موفق شد با هنرنمایی مسلم اولادقباد به گل تساوی خود دست پیدا کند تا بازی با همین نتیجه تساوی به پایان برسد. این نتیجه سن ایچ را در صدرجدول نگه داشت، مس در رده دوم باقی ماند و در حالیکه گیتی‌پسند بهترین فرصت برای صدرنشینی را داشت در رده سوم قرار گرفت تا جنگ قهرمانی به دو هفته باقیمانده کشیده شود.

در کرج مقاومت در مصاف با کراپ الوند بازی را با گل پیروزی بخش خود آغاز کرد اما این گل از سوی شاگردان منصور مولایی سرمربی جدید کراپی ها پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. نیمه دوم این بازی کانون اتفاقات جدید بود چراکه شاگردان فرهاد کشاورز موفق شدند تا با زدن گل دوم بار دیگر از حریف قزوینی خود پیش افتاده و سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.