کد خبر : 196744
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 17:15
-

بیانیه باشگاه پاس تهران در پی هجمه‌های اخیر

بیانیه باشگاه پاس تهران در پی هجمه‌های اخیر

باشگاه پاس تهران در پی هجمه‌های اخیر در لیگ یک بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باشگاه پاس تهران در پی هجمه‌های اخیر در لیگ یک بیانیه ای صادر کرد:

باشگاه بزرگ پاس ناجا تهران همواره سعی کرده است در برخورد با حریفان خود احترام و خویشتن‌داری را سرلوحه امور قرار دهد. اتفاقات و هجمه‌های چند روز گذشته برعلیه این باشگاه قدیمی و بااصالت اما خارج از بحث ورزشی و منش پهلوانانه بوده است.

تیم فوتسال پاس تهران بعد از قهرمانی لیگ برتر فوتسال در فصل ۱۳۸۲ و فروش امتیاز خود به راه آهن تهران از یازده سال پیش فعالیت مجدد خود را از لیگ یک استان تهران آغاز کرد و با قهرمانی در آسیاویژن تهران و لیگ دسته دوم کشور به لیگ یک صعود کرده است. مسیری که در آن اگر کمک‌های خارج از سیستم ورزشی بود باید به لیگ برتر ختم می‌شد. اما تیم پاس با افتخار و دور از حواشی و جنجال‌های رسانه‌ای و غیررسانه‌ای و در شرایطی که یک بار به لیگ دو سقوط کرد، دوباره قد کشید و با صعود مجدد به لیگ یک در جایگاهی قرار گرفته است که با تلاش مدیران، مربیان و بازیکنان سرباز قهرمان خود، از شانس‌های اصلی صعود به مرحله بعدی و لیگ برتر فوتسال می‌باشد.

قدمت و افتخار باشگاه پاس تهران به درازای ورزش کشور عزیزمان ایران است. بطوری که پیشکسوتان این تیم در رشته فوتسال هم‌اکنون در جایگاه‌های بالای این رشته و در سطح اول فوتسال ایران و جهان قرار دارند. بزرگانی که جزو تاریخچه شفاهی فوتسال ایران محسوب می‌شوند. انتصاب حمایت‌های بیرونی به تیم فوتسال این باشگاه برای کسب نتیجه، ادعایی واهی و کوته‌فکرانه است که در صورت عدم اثبات آن قابل پیگیری در مراجع ذی‌صلاح می‌باشد.

تیم فوتسال پاس نیز همچون سایر باشگاه‌ها، در فصول گذشته و فصل جاری در بعضی از دیدارها از اشتباهات داوری متضرر شده است. اشتباهاتی که امری طبیعی در ورزش، به ویژه رشته پربرخورد فوتسال است. اشتباهاتی که در فصل جاری و در یکی از دیدارها موجب از دست دادن امتیاز شد. اما مسئولان پاس اشتباهات داوری را جزوی از مسابقه فوتسال دانسته و با احترام کامل به کلیه داوران فوتسال ایران و بدور از جنجال‌های رسانه‌ای در صحبت با مقامات مربوطه این اشتباهات را به آن‌ها گوشزد کرده است.

در دیدار هفته دهم مقابل تیم مقداد مشهد و در دیداری که یک‌سویه به سود تیم پاس تهران بود، شاهد شجاعت تیم داوری بودیم که اجرای قانون و عدالت را بالاتر از هر مصلحت‌اندیشی می‌دانستند. این دیدار دارای دو صحنه حساس بود. در صحنه نخست اخراج دروازبان مشهدی تیم پاس در دقیقه ۸ نیمه نخست که در ادامه و با وجود یک یار کمتر تنها گل حریف به ثمر رسید. و صحنه دوم تکرار برحق پنالتی نقطه دوم در ۶ ثانیه مانده به پایان بازی با وجود تذکر قبلی داور به بازیکنان خاطی تیم مشهدی است که موجب به ثمر رسیدن گل دوم تیم پاس شد. موضوعی که بر اساس قانون ۱۳ کتابچه قوانین بازی فوتسال اتفاق افتاد که فیلم آن و متن قانون در ادامه ارائه می‌شود. هر دو صحنه مورد تایید کارشناسان داوری ملی و بین‌المللی نیز قرار گرفته است. اما از منابع مختلف به گوش می‌رسد که این اجرای عدالت به مذاق برخی خوش نیامده و باعث تنبیه داوران دیدار شده است که امیدواریم این اخبار به دور از حقیقت باشد.

باشگاه پاس تهران از جناب آقای آرش جابری سرپرست پرتلاش سازمان لیگ فوتسال جمهوری اسلامی ایران و اعضای کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران درخواست دارد تا جریمه‌ای در خور برای برهم‌زنندگان نظم مسابقات در نظر بگیرند. برخورد جدی با تیم‌هایی که خیال‌شان از سقوط به لیگ دو و یا حضور در لیگ یک راحت شده است، اما با عدم مسافرت و حضور در مسابقات در هفته‌های پایانی در سرنوشت صعود و سقوط باقی تیم‌ها تاثیر مستقیم می‌گذارند. که این موضوع در خصوص عدم شرکت تیم سبحان فلز گرمسار در دیدار هفته یازدهم مقابل تیم گهرزمین سیرجان خود را نشان می‌دهد. اعطای سه امتیاز به همراه مثبت سه تفاضل گل به تیمی که در کورس صعود قرار دارد مهمترین تاثیر عدم شرکت این تیم محسوب می‌شود. احتمال مصدومیت، محرومیت و خستگی ناشی از بازی خارج از خانه از دیگر مواردی است که می‌تواند بر دیدار هفته آینده هر دو تیم تاثیرگذار باشد. امید است با بررسی دقیق شرایط جدول و اعمال جرایم سنگین مالی و انضباطی با این قبیل اتفاقات مقابله کنید.

تیم فوتسال پاس تهران به عنوان یکی از ۲۶ تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتسال کشور، از جناب آقای جابری خواهشمند است به صورت صریح و مکتوب شرایط سقوط تیم‌ها به لیگ دسته دوم و صعود به لیگ برتر را مشخص کند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.