کد خبر : 196729
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 14:32
-

اصغری‌مقدم در گفتگو با Fut5al :

تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بازی بود/ فوتسال ایران از این میزبانی مس الگو بگیرد/ باور کنید به جدول نگاه نمی‌کنم

تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بازی بود/ فوتسال ایران از این میزبانی مس الگو بگیرد/ باور کنید به جدول نگاه نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: بازی خوبی مقابل مس سونگون از خود به نمایش گذاشتیم و به نظرم نتیجه تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بازی بود.

جواد اصغری‌مقدم پس از تساوی دو بر دو تیمش مقابل مس سونگون ورزقان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود. تیم ما با برنامه در این بازی حاضر شده بود و توانستیم در همان نیمه اول به دو گل برسیم هر چند که مس هم تیم بسیار خوب و قدرتمندی بود و توانست در ادامه نیمه اول یکی از این دو گل را جبران کند.

او افزود: مس سونگون یکی از بهترین تیم‌های فوتسال ایران است که کارنامه این تیم جایی برای تعریف و تمجید من باقی نمی‌گذارد اما بچه‌های ما در این بازی با تمام وجودشان بازی کردند و کمتر فضایی به حریف برای اجرای تاکتیک‌هایش دادند. مس هم موقعیت‌های خوبی داشت که تبدیل به گل نشد والا شانس برنده شدن را در این بازی حساس داشت.

سرمربی سن‌ایچ با تمجید از میزبانی مس سونگون در این بازی حساس گفت: شاید در نگاه اول هر تیمی در چنین مرحله‌ای جای مس بود و احتیاج به سه امتیاز برای صدرنشینی داشت دست به هر کاری در زمین خود می‌زد اما باید حق را گفت که مس سونگون یک میزبانی بی‌نقص انجام داد که باید فوتسال ایران از آن الگو بگیرد. این بازی در کمال آرامش انجام شد و تنشی در آن رخ نداد. جای این اتفاقات خوب در فوتسال ایران خالی بود.

اصغری‌مقدم با تمجید از رئیس هیات فوتبال ساوه گفت: جا دارد از حمایت مسئولانی چون حسین غریبی رئیس هیات فوتبال ساوه تشکر کنم که بلافاصله پس از تساوی ما در تبریز، در تماسی پاداشی دو برابر از سوی این هیات در نظر گرفتند و برای بازی‌های آینده نیز قول پاداش جداگانه و دوبرابر را دادند.

او با بیان اینکه حالا چقدر تیمش شانس قهرمانی دارد به Fut5al گفت: باور کنید که به نتایج دیگر تیم‌ها و جدول نگاه نمی‌کنم و فقط به بازی تیم خود و کسب یک جایگاه خوب برای سن‌ایچ فکر می‌کنم. ما تلاش خود را خواهیم کرد و مابقی هر چه اتفاق افتاد به فال نیک می‌گیریم. سن‌ایچ ماموریتش را با حضور در جمع شش تیم انجام داده و انشاالله بعد از این در صدد کسب عنوانی هر چه بهتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.