کد خبر : 196668
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 0:53
-

حریف با استرس بازی می کرد

مرتضایی : داوری در نیمه دوم به ضرر گیتی پسند بود / قهرمان هفته آخر مشخص می شود

مرتضایی : داوری در نیمه دوم به ضرر گیتی پسند بود / قهرمان هفته آخر مشخص می شود

سرمربی فرش آرا مشهد از برد گیتی پسند گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: گیتی‌پسند برای کسب پیروزی با استرس بازی را دنبال می‌کرد و فرصت‌هایی را از دست داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، مجید مرتضایی پس از پیروزی فرش‌آرا مقابل گیتی‌پسند در هفته هشتم مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برای نخستین بار است که تیم فرش‌آرا در اصفهان تیم گیتی‌پسند را شکست می‌دهد و در سال‌های گذشته با نتیجه تساوی و شکست اصفهان را ترک می‌کردیم که این برد حاصل تلاش چشم‌گیر بازیکنان تیم ما بود.

وی تصریح کرد: همه بازیکنان فرش‌آرا از جان و دل مایه گذاشتند و یک دیدار هیجان‌انگیز را رقم زدند. از طرفی حریف ما نیز برای کسب پیروزی و با استرس این دیدار را دنبال می‌کرد و فرصت‌هایی را از دست داد و تماشاگرانی که از منازل خود این دیدار را تماشا کردند از دیدن آن لذت بردند.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا درباره داوری این دیدار گفت: داوری در نیمه نخست به ضرر تیم ما بود. داور از اینکه به تصمیمات او اعتراض می‌کردیم ناراحت بود و به بیشتر بازیکنان تیم ما اخطار داد.

مرتضایی ادامه داد: تصمیمات داوری در نیمه دوم به ضرر گیتی‌پسند بود و در مجموع هر ۲ تیم از داوری به صورت یکسان متضرر شدند. به گیتی‌پسند که در این دیدار تلاش زیادی کرد تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

وی درباره دیدارهای حساس هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال گفت: هفته گذشته در حالی که می‌توانستیم برنده دیدار شویم در ۱۰ ثانیه پایانی نتیجه را واگذار کردیم. تیم‌ها هیچ چیز از یکدیگر کم ندارند و با همه وجود در تلاش هستند. فرش‌آرا نیز نشان داد هیچ چیز از سایر تیم‌ها کم ندارد و فکر می‌کنم تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.