کد خبر : 196659
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 0:22
-

هفته هشتم مرحله نهایی لیگ‌برتر فوتسال؛

کراپ بدون لک هم باخت/ گیتی‌پسند تسلیم فرش‌آرا شگفتی‌ساز/ کامبک مس برای صدرنشینی نیمه تمام ماند

کراپ بدون لک هم باخت/ گیتی‌پسند تسلیم فرش‌آرا شگفتی‌ساز/ کامبک مس برای صدرنشینی نیمه تمام ماند

هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال ایران با نتایج جالب توجه به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هشتمین هفته از مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال ایران امشب در سه شهر کرج تبریز و اصفهان برگزار شد که در اولین دیدار کراپ الوند میهمان مقاومت البرز بود.
در کرج مقاومت بازی را با گل پیروزی بخش خود را آغاز کرد اما این گل از سوی شاگردان منصور مولایی سرمربی جدید کراپی ها پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی یک بر یک به رختکن بروند نیمه دوم این بازی قانون اتفاقات جدید بود چراکه شاگردان فرهاد کشاورز موفق شدند تا با زدن گل دوم بار دیگر از حریف قزوینی خود پیش افتاده و سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند.

اما در اصفهان تیم فرش‌آرا شگفتی‌ساز کار خود را آغاز کرد، شاگردان مجید مرتضایی در این بازی با گل بهمن جعفری ابتدا از حریف قدرتمند اصفهانی پیش افتادند ولی در ادامه دروازه‌شان گشوده شد تا با تساوی یک بر یک به رختکن بروند. این نیمه محل اعتراضات به داوری از سوی هر دو تیم بود که خشم فرش آرایی ها در برخی صحنه ها از داوری باعث شد تا این تیم دقایقی در اعتراض به امر قضاوت تیمش را زمین ببرد.
فرش آرا در نیمه دوم این بازی شگفتی آفرین ظاهر شد و موفق شد گل دوم و پیروزی بخش خود را وارد دروازه گیتی‌پسند کند درخشش دروازه بان فرش آرا در پنالتی لحظات پایانی بازی نیز باعث شد تا ۳ امتیاز حساس از کف حریف اصفهانی درآمده و فرش آرایی‌ها این پیروزی ارزشمند خود را جشن بگیرند.

در ورزشگاه پورشریفی شهر تبریز مس سونگون ورزقان باشوک سن‌ایچی‌ها کار خود را آغاز کرد شاگردان جواد اصغری‌مقدم با تمرکز بر ضدحملات دو بار دروازه تیم جلو کشیده مس رو گشودند اما هوشیاری کاپیتان فرهاد فخیم باز هم باعث بازگشت مس به بازی شد مس سونگون یکی از گل ها را پاسخ داد و در روز خوب سینا پرکاس با شکست دو بر یک راهی رختکن شد.

مس سونگون در نیمه دوم ارائه گر یک فوتسال یک طرفه بر روی دروازه حریف ساوجی بود و موفق شد با هنرنمایی مسلم اولادقباد به گل تساوی خود دست پیدا کند نجی‌پوشان آذربایجان در این بازی می توانستند به گل های بعد خود نیز برسند اما بی‌دقتی در زدن ضربات آخر تساوی را به سود سن ایچ رقم زد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰:۴۳

انصافا فقط مس و سن ایچ لیاقت قهرمانی دارن
حیف این هزینه های گیتی بارای یه مشت بی غ…..

سلطان جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱:۲۲

گیتى پسند رو جمع کنید پولش رو بدید خیریه بهتره با این همه هزینه میلیاردى نتایج افتضاح گرفتن هنر میخواد بخداا !!! چیزى ینام تیم در گیتى پسند وجود نداره افتضاح بودید افتضاااااح

ناشناس جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

خداوکیلی گیتی اصلا به مدعی نمیخوره..ی تیم دور همی مشتی تشکیل دادن. بدون برنامه. فقط هیاهو و جنجال.