کد خبر : 196700
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 2:06
-

گیتی پسند چگونه هدیه مدعیان را پس فرستاد؟

گیتی پسند چگونه هدیه مدعیان را پس فرستاد؟

تیم های گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد در هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲_۱ به سود فرش آرا به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های گیتی پسند اصفهان و فرش آرای مشهد در هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲_۱ به سود فرش آرا به پایان رسید.

 در چارچوب هفته هشتم مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان امشب (پنج شنبه ۹ اردیبهشت ماه) از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم فرش آرای مشهد بود که این دیدار با نتیجه ۲ بر ۱ به سود فرش آرا به پایان رسید.

هفته هشتم مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی پسند و فرش آرا

ورزشگاه: پیروزی اصفهان

اخطار: هاشم فرج زاده (دقیقه ۱۳ از فرش آرا)، مجید خزایی (دقیقه ۱۶ از فرش آرا)

اخراج: حمید مشیری (مربی گیتی پسند دقیقه ۱۶)

گل‌ها: بهمن جعفری (دقیقه ۱۳ برای فرش آرا)، سعید احمد عباسی (دقیقه ۱۷ برای گیتی پسند)

گیتی پسند: علی اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، مهدی مهدی خانی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، سعید احمد عباسی، مسعود یوسف، سروش احمدنیا، مهران رضا پور، بهزاد رسولی و وحید شمسایی.

سرمربی: وحید شمسایی

فرش آرا: محمد علی نیکنام، علی رستمی، حامد عبدالهی، مجید خزایی، هاشم فرج زاده، علی رحیمی، بخمن جعفری، علی ابراهیمی، اکبر کاظمی، محسن محمد زاده، امیرحسین داودی، و امین مجیدی پور.

سرمربی: مجید مرتضایی

شرح بازی:

در شروع بازی این تیم میزبان بود که بیشتر صاحب توپ و میدان بود و در دفاع نیز گیتی پسندی‌ها از جلو فشار می‌گذاشتند اما فرش آرایی‌ها بیشتر از نیمه دفاع می‌کردند و در حمله نیز مدافعین گیتی پسند اجازه ایجاد موقعیت خطرناک به حریف خود نمی‌دادند.

فرش آرایی‌ها که بیشتر چشم به ضد حمله داشتند چندین موقعیت روی ضدحملات ایجاد کردند اما فقط یک مرتبه موفق به گشودن دروازه گیتی پسند شدند. در آن سوی میدان گیتی پسندی‌ها نیز با وجود این که موقعیت‌های بسیاری داشتند، تیرک دروازه و علی رحیمی سنگربان فرش آرا اجازه ندادند بیش از یک بار دروازه فرش آرا باز شود تا نیمه نخست با تساوی ۱_۱ به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم بازهم این شاگردان وحید شمسایی بودند که موقعیت‌های متعددی ایجاد کردند اما بازهم درخشش‌های علی رحیمی و بدشانسی‌های گیتی پسندی‌ها از ورود توپ به دروازه فرش آرا جلوگیری می‌کرد.

در دقایق پایانی بازی این بازهم شاگردان وحید شمسایی بودند که فشار زیادی برای گلزنی ایجاد می‌کردند و نیاز بسیاری به پیروزی در این بازی داشتند اما باز هم فرش آرایی‌ها به گل رسیدند و در دقایق پایانی نیز در حالی که گیتی پسند از سیستم پاورپلی استفاده می‌کرد نتوانست گلزنی کند تا شاگردان وحید شمسایی این بازی را واگذار کنند.

شرح گل:

۰_۱ فرش آرا: بهمن جعفری با یک ضربه آرام درون محوطه جریمه پاس هم تیمی خود را وارد دروازه کرد تا بازی با نتیجه ۱ بر صفر دنبال شود.

۱_۱ گیتی پسند: سعید احمد عباسی با یک ضربه محکم توپ را زیر طاق دروازه فرش آرا فرستاد تا بازی به تساوی کشیده شود.

۲_۱: فرش آرا: بازیکن تیم فرش آرا روی یک ضد حمله عالی و پاس تیر دو موقعیت گلزنی خوبی برای خزایی ایجاد کرد و وی با یک ضربه سر گل دوم تیمش برا به ثمر رساند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: فرهاد توکلی با یک پاس خوب سعید احمد عباسی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او را دروازه بان فرش آرا دفع کرد.

دقیقه ۶: ضربه خوب علیرضا وفایی از پشت شش قدم تیم فرش آرا دقیقاً به جایی رفت که رحیمی در روازه قرار داشت و توپ راهی به دروازه فرش آرا پیدا نکرد.

دقیقه ۱۱: تیم فرش آرا طراحی خوبی برای حمله داشتند اما پاس مجید خزایی به هم تیمی خود نرسید تا این موقعیت گلزنی برای فرش آرا از دست برود.

دقیقه ۱۲: بهمن جعفری بازیکن فرش آرا روی یک ضدحمله با سپهر محمدی تک به تک شد که محمدی به خوبی توپ او را دفع کرد.

دقیقه ۱۳: حرکت انفرادی علیرضا وفایی و ضربه خطرناک او به سمت دروازه فرش آرا که علی رحیمی با یک دفع توپ عالی اجازه گلزنی به وفایی را نداد.

دقیقه ۱۴: قطع توپ عالی مجید خزایی منجر به موقعیت شوت زنی خوب برای وی شد که ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: درحالی که گیتی پسند صاحب یک پنالتی نقطه دوم شده بود، سعید احمد عباسی توپ را به تیرک دروازه فرش آرا زد.

دقیقه ۱۸: با پاس عالی بازیکن گیتی پسند احمد عباسی در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه او بازهم به تیر دروازه اصابت کرد.

دقیقه ۱۹: مجید خزایی بازهم با یک توپ گیری خود را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۲۰: علی اصغر حسن زاده با یک ضربه با دقت قصد بازگشایی دروازه فرش آرا را داشت اما رحیمی باز هم با درخشش خود مانع از گلزنی گیتی پسند شد.

دقیقه ۲۳: فرهاد توکلی روی یک همکاری فریبنده با اصغر حسن زاده توپ را به تیر دوم رساند اما احمد عباسی به توپ نرسید.

دقیقه ۲۴: سعید احمد عباسی با تلاش زیاد توپی را به پشت محوطه جریمه برای حسن زاده فرستاد اما رحیمی توپ حسن زاده را دفع کرد.

دقیقه ۲۵: علیرضا وفایی ضربه محکمی به سمت دروازه فرش آرا فرستاد اما این بار توپ وفایی به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۲۸: همکاری خوب سپهر محمدی و احمد عباسی، مسعود یوسف را در موقعیت شوت زنی قرار داد اما شوت وی را رحیمی دفع کرد.

دقیقه ۳۳: ضربه بغل پای فرهاد توکلی به سمت دروازه فرش آرا که باز هم علی رحیمی توپ را دفع کرد.

دقیقه ۳۴: ضد حمله خطرناک فرش آرایی‌ها و در نهایت ضربه بازیکن فرش آرا که این بار سپهر محمدی مانع ورود توپ به دروازه گیتی پسند شد.

دقیقه ۳۹: در حالی که تیم گیتی پسند صاحب پنالتی شده بود اما علی اصغر حسن زاده این موقعیت را از دست داد.

حواشی:

* علی جنتی مدیرعامل باشگاه گیتی پسند و محمد حسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه گیتی پسند این بازی را از نزدیک در سالن پیروزی اصفهان تماشا می‌کردند.

* از آنجایی که وحید شمسایی به عنوان بازیکن در این بازی حضور دارند، محمد هاشم زاده وظیفه هدایت گیتی پسندی‌ها را برعهده دارد.

* نیمه نخست این دیدار حمید مشیری مربی تیم گیتی پسند به دلیل اعتراض زیاد به داور از کنار زمین اخراج شد.

* ۳ دقیقه مانده به انتهای نیمه نخست تیم فرش آرا به دلیل اعتراض به عملکرد داوری، از زمین بازی بیرون آمدند و به رختکن رفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اصفهان جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۹:۵۱

دادا گیتى پسند تموم شد ولشون کنید دیگه اینا هیچى نمیشن فقط پول الکى گرفتند و حاشیه دارند والسلام

نادر جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸

از قدیم گفتند، بار کج به منزل نمی رسد. به نظر میرسه این تیم گیتی پسند امسال در همه چیز افراط و تفریط می کنه.
از جذب ۱۰ بازیکن ملی پوش گرفته تا نتایج عجیب و غریب (مس رو با اون قدرت می بره، به فرش آرا تو خونه خودش می بازه)
فک کنم تفکرات احساسی موضوع را مدیریت می کنند تا عقلانیت و منطق

ناشناس جمعه , ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

بابا بنده خدا ها بازیکن ندارن. سپهر ملی/ عباسی ملی /حسن زاده ملی/ وفایی ملی/ سنگ سفیدی ملی/ توکلی ملی بقیشونم که انصافا درجه یک هستن. اقای شمسایی چه کردی با این تیم. سیا بازی تا کی. والا با خوش شانسی هم تا اینجا امدین.