کد خبر : 197258
تاریخ انتشار : شنبه 18 اردیبهشت 1400 - 13:49
-

ناظم‌الشریعه: تمام بازیکنان لیگ زیر ذره‌بین تیم‌ملی فوتسال هستند/ برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌ملی «ب» در دستور کار ماست

ناظم‌الشریعه: تمام بازیکنان لیگ زیر ذره‌بین تیم‌ملی فوتسال هستند/ برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌ملی «ب» در دستور کار ماست

سرمربی تیم‌ملی فوتسال می‌گوید زمانی تیم‌ملی فوتسال جوان خواهیم داشت که لیگ‌های فوتسال کشور نسبت به تربیت و بازیکن‌سازی آن اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هفته گذشته رییس فدراسیون فوتبال به همراه برخی از اعضای هیات رئیسه نشستی را با سرمربی، مدیر و مربی دروازبانان تیم ملی فوتسال بزرگسالان برگزار کرد. سید محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم‌ملی فوتسال درباره این نشست گفت: نشست بسیار خوبی را با آقای عزیزی خادم در ارتباط با برنامه‌های تیم‌ملی فوتسال برگزار کردیم. خوشبختانه نگاه رئیس فدراسیون نسبت به برنامه‌های ما مثبت بود.

وی در ادامه برگزاری اردوها، عدم پرداخت پاداش تیم‌ملی، مشکلات مالی و عدم اجرای برخی از برنامه‌های فوتسال را از مهمترین مشکلات تیم‌ملی دانست و افزود: مشکلاتی که در ارتباط با تیم‌ملی فوتسال وجود داشت را طبق درخواست خودشان به صورت کامل بیان کردیم. همانطور که می‌دانید عدم پرداخت پاداش‌ها، مشکلات مالی، برگزاری بازی‌های تدارکاتی، حضور در تورنمنت‌های مختلف از بزرگترین مشکلات تیم ملی فوتسال است.

ناظم‌الشریعه درباره برنامه‌های پیش روی تیم‌ملی فوتسال هم اعلام کرد: کار‌های مربوط به حضورمان در تورنمنت ژاپن از قبل انجام شده است. قرار است تا یک تورنمنت هم در شیراز برگزار کنیم که احتمالا از ۸ تا ۱۵ تیر ماه خواهد بود. در حال رایزنی با کشور‌های مختلف برای حضور در این تورنمنت هستیم و فعلا حضور تیم ونزوئلا در این تورنمنت قطعی شده است.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال درباره اتفاقاتی که باعث رشد و توسعه این رشته می‌شود هم تاکید کرد: زمانی تیم‌ملی فوتسال در مسیر رشد و توسعه قرار می‌گیرد که لیگ پویا در تمامی رده‌های سنی داشته باشیم. اگر می‌خواهیم قهرمان آسیا باشیم، باید رده‌های مختلف پایه را در باشگاه‌های فوتسال راه اندازی کنیم. زمانی که لیگ‌های پایه راه‌اندازی شود بدون شک تیم‌های ملی فوتسال نیز فعال‌تر شده و می‌توان بازیکن مستعد و جوان تربیت کرد. اگر مسابقات در لیگ امید و پایه داشته باشیم، آن‌ها با انگیزه می‌شوند و ثمره کار و تلاش باشگاه‌ها به اردو‌های تیم ملی راه پیدا می‌کنند.

ناظم‌الشریعه از برنامه‌ریزی کامل در راستای برگزاری اردو‌های تدارکاتی تیم‌ملی “ب” هم خبر داد و گفت: تیم رده‌های نوجوانان، جوانان و زیر ۲۰ سال، آینده تیم ملی را تامین می‌کنند. ما نیز برنامه ریزی‌های مختلفی را برای آغاز اردو‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال “ب” در دستور کار خود قرار داده‌ایم و قدم به قدم پیش خواهیم رفت تا موفق شویم. در همین راستا نشستی را با رئیس کمیته فوتسال در هفته آینده برگزار خواهیم کرد تا به بررسی مسابقات تیم‌های ملی و برنامه‌های خود بپردازیم.

وی در پایان در خصوص جوانگرایی در تیم ملی فوتسال گفت: برای حضور در جام جهانی بدون شک با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان به میدان خواهیم رفت. تیم ملی وقتی جوان می‌شود که لیگ جوانی داشته باشیم. تیم‌های صدر جدول لیگ را ببینید. آمار بگیرید چند بازیکن جوان دارند که چهره شده و از دید ما دور ماندند؟ تمام بازیکنان لیگ زیر ذره‌بین کادر فنی تیم‌ملی فوتسال هستند. از خانواده فوتسال، پیشکسوتان و مسئولین فدراسیون می‌خواهم که ما را حمایت کنند تا بتوانیم در آسیا و جهان موفق باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

ناظم الشریعه پارسال با تشکیل تیم ملى ب مخالفت کردى گفتى باید تمرکز روى تیم ملى اصلى باشه حالًا نزدیک جام جهانى شدید تیم اصلى رو ول کردى چسبیدى به تیم ب ؟!!! ناظم تو تیم ملى رو نابود کردى حالًا میخواى تیم ب رو هم با باند خودت نابود کنى ؟!!

بچه قمى با غيرت شنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸

ناظم تو که جرات ندارى بازیکنا رو خط بزنى و بازیکنا برات تصمیم میگیرند چرا الکى شعار جواااانگرایی میدى؟!!! تو دارى سیابازى میکنى جرات خط زدن هیچ بازیکنى رو هم ندارى و تیم ب و ج و خ هم همش سیا بازى جدید تو هست !!!