کد خبر : 197306
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اردیبهشت 1400 - 13:03
-

نقش مهم کراپ ، مقاومت و حتی فرش آرا در تعیین قهرمان لیگ برتر

نقش مهم کراپ ، مقاومت و حتی فرش آرا در تعیین قهرمان لیگ برتر

سه تیم نیمه دوم جدول نقش بسیار مهم و حساسی در تعیین قهرمان لیگ برتر دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، هفته پایانی رقابت های مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری و به طور همزمان در شهرهای تبریز، اصفهان و مشهد برگزار می شود و قهرمان این دوره از رقابت ها از بین یکی از تیم های مس سونگون، گیتی پسند و سن ایچ انتخاب می شود و هر سه تیم این شانس را دارند تا کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم مس سونگون دارنده سه عنوان قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران و قهرمانی و نایب قهرمانی باشگاه های آسیا در آخرین دیدار از مرحله نهایی این فصل از رقابت ها در تبریز به مصاف کراپ الوند می رود و در صورت برتر در این بازی بدون اما و اگر برای چهارمین فصل پیاپی جام را بالای سر خواهد برد، مساوی و باخت مس در این بازی با توجه با فاصله ۲ امتیازی آن با تیم های گیتی پسند و سن ایچ، شانس قهرمانی این تیم را هر چند کمرنگ اما حفظ می کند و این در صورتی ممکن می شود که تیم های رقیب در بازی های خود مساوی و یا بازنده شوند.

در هفته آخر مرحله گروهی گیتی پسند در اصفهان پذیرای مقاومت البرز و سن ایچ در مشهد مهمان فرش آرا خواهد بود و هر دو تیم برای قهرمانی راهی جز برد ندارند و محکوم به برتری در این بازی ها هستند.

مس سونگون تا بازی ماقبل پایانی در رده دوم جدول مرحله نهایی قرار داشت اما با توجه به برتری مقابل مقاومت البرز و همچنین برتری گیتی پسند مقابل سن ایچ در هفته نهم، به صدر جدول صعود کرد و با ۱۹ امتیاز شانس خود را برای قهرمانی زیاد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

آخه از کراپ چه انتظاری میشه داشت ، این تیم که زنگ تفریح تمام تیم ها مدعی بوده ، کدام تیم مدعی را برده یا مساوی گرفته ؟ کراپ فقط به پولش نازید ، دم فرش آرا گرم