کد خبر : 197388
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 11:28
-

نصیرلو در گفتگو با Fut5al :

از عکسم سوبرداشت شد،برای من کجا از وطنم بهتر؟/ احتمالا دیگر در لیگ‌برتر قضاوت نکنم/ تنها انگیزه‌ام جام‌جهانی است

از عکسم سوبرداشت شد،برای من کجا از وطنم بهتر؟/ احتمالا دیگر در لیگ‌برتر قضاوت نکنم/ تنها انگیزه‌ام جام‌جهانی است

داور بین‌المللی فوتسال در واکنش به برداشت‌های صورت گرفته از عکسش در فرودگاه امام(ره) گفت قرار نیست ایران را ترک کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمود نصیرلو که روز گذشته در صفحه مجازی خود، عکسی در فرودگاه امام خمینی(ره) و درج متنی با مضمون خداحافظی منتشر کرده بود، در گفتگو با Fut5al گفت: برداشت‌های متفاوت و اشتباهی از آخرین پستی که در فضای مجازی گذاشتم صورت گرفته است در صورتی که تنها به خاطر به پایان رسیدن لیگ چنین چیزی را منتشر کردم. حالت عکس و حضور در فرودگاه در آرشیو تلفنم داشتم که به خاطر حالتش گذاشتم والا هنوز بلیط قضاوت بازی سیرجان در جیب من است.

او با اشاره به تغییر داوری بازی گل گهر سیرجان و پاس تهران تصریح کرد: قرار بود این بازی را من قضاوت کنم اما با وجود تهیه و ارسال بلیط به من گفتند که تغییراتی پیش آمده و به سیرجان نروم. کمیته داوران به من اعلام کرد که به احتمال فراوان در یک جابجایی، من یکی از دیدارهای هفته آخر لیگ‌برتر را قضاوت خواهم کرد.

نصیرلو با جملاتی دوپهلو در مورد آینده قضاوت خود در لیگ‌برتر گفت: واقعیت این است که پس از اتمام قضاوت‌های امسالم در لیگ‌برتر، دیگر انگیزه ای برای ادامه در سال‌های بعد را ندارم و تنها منتظر مشخص شدن تکلیف حضورم در جام‌جهانی لیتوانی هستم. تنها انگیزه من اکنون شانس قضاوت در جام‌جهانی است.

او با بیان اینکه احتمالا سال آینده در لیگ‌برتر قضاوت نخواهد کرد، تاکید کرد: من تمام زندگی‌ام را برای داوری گذاشتم و از هیچ کس هم ناراحت نیستم. از ۲۰سال پیش تا الان سعی کردم داوری خوبی داشته باشم و همین کار را کردم و هیچ وقت دخالتی در خط مشی‌ها نداشتم. احتمالا پایان فصل هم دیگر داوری در لیگ را رها کنم.

این داور باسابقه کشورمان در خصوص شایعه اقدامش برای زندگی و قضاوت در خارج از کشور را رد کرد و گفت: هر کس توانمندی‌هایی برای خودش دارد و می تواند برای آینده خودش تصمیم بگیرد اما من کاملا رفتن به خارج از کشور را تکذیب می‌کنم. همه خاطرات، زندگی، اشک‌ها و لبخندهایم اینجا بوده است و امیدوارم در مسیر پیش رو باز هم بهترین ها برایم رقم بخورد. فوتسال به ما عزت و جایگاه داده است و اگر هم تصمیمی برای آینده قضاوتم در ایران باشد حتما آن را خواهم گفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.