کد خبر : 197798
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 11:03
-

مرتضایی:توقعات از فرش آرا بالا رفته/فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

مرتضایی:توقعات از فرش آرا بالا رفته/فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهدمقدس گفت: توقعات از تیم فوتسال فرش آرا مشهد بسیار بالا رفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید مرتضایی اظهار داشت: در دور نهایی لیگ برتر فوتسال کشور، شاهد حضور ۶ تیمی بودیم که از همه لحاظ مستحق صعود به این مرحله بودند و متاسفانه برخی مصدومیت‌ها مانع از کسب نتیجه دلخواه‌مان شد.

وی افزود: اینکه فرش آرا با بضاعت موجودش در رقابت با ۵ تیمی که هر کدام‌شان چند برابر ما هزینه کرده‌اند و امکانات بیشتری دارند به رتبه چهارم می‌رسد اتفاق خوبی‌است اما اگر مصدومیت‌های به وجود آمده در دور رفت مسابقات نهایی نبود، ما می‌توانستیم نتایج به مراتب بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا ادامه داد: در دور دوم مسابقات نهایی موفق به کسب ۹ امتیاز از ۵ مسابقه شدیم که اگر این اتفاق در دور نخست نیز می‌افتاد، قهرمان می‌شدیم.

مرتضایی گفت: رقبای ما تیم‌هایی مانند مس سونگون و گیتی پسند بودند که چندین برابر ما هزینه کرده‌اند و حتی تیم کراپ اروند که پایین‌تر از فرش آرا در رده پنجم جای گرفته نیز، حداقل ۳ برابر ما بودجه داشته است؛ بنابراین با توجه به ظرفیتی که داشتیم نتایج قابل قبولی با بازیکنان جوان‌مان کسب کردیم.

وی افزود: توقعات از تیم فرش آرا طی دو فصل اخیر بالا رفته است، اما تیم‌هایی مانند شهروند ساری، ملی حفاری اهواز و شهید منصوری قرچک که در سال‌های گذشته جزو ۸ تیم بودند، امسال موفق به حضور در جمع ۶ تیم نهایی نشدند که این نشان‌دهنده ارزش کار بازیکنان ما در این لیگ سخت بوده است.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا یکی دیگر از عوامل عدم نتیجه گیری مطلوب‌تر در دور نهایی را نبود تماشاگران مشهدی دانست و خاطرنشان کرد: امسال ما از وجود هواداران پرشورمان بی بهره بودیم که تشویق‌های‌شان همیشه سبب افزایش روحیه تیمی‌مان می‌شود. اگر مسابقات ما با حضور تماشاگران برگزار می‌شد، قطعا نتایج بهتری به دست می‌آوردیم.

مرتضایی در خصوص برنامه‌های فصل آتی این باشگاه گفت: برنامه ما حفظ اسکلت تیم فعلی و اضافه کردن ۲ الی ۳ بازیکن باتجربه به این نفرات است تا بتوانند در مواقع حساس گره کار را باز کنند؛ در این صورت فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی درباره جدایی‌اش از کمیته آموزش هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حدود ۹ سال با رؤسای مختلف هیئت فوتبال استان کار کرده بودم و به علت تفاوت افکار و سلیقه‌ای که بین من و دبیر فعلی هیئت وجود داشت، در فضایی کاملا دوستانه استعفای خودم را به آقای اصولی تقدیم کردم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.