کد خبر : 197809
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 11:19
-

ناظم‌الشریعه: لیگ بازیکن جوانی که در جام جهانی به ما کمک کند، معرفی نکرد/ فوتسال به قهقرا رفته است

ناظم‌الشریعه: لیگ بازیکن جوانی که در جام جهانی به ما کمک کند، معرفی نکرد/ فوتسال به قهقرا رفته است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است این رشته از لحاظ وضعیت اقتصادی به قهقرا رفته است و مدیران جدید فدراسیون فوتبال باید این مشکل را حل کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه درباره پایان مسابقات لیگ برتر فوتسال و قهرمانی مس سونگون، گفت: به همه مسئولان، ناظران، داوران، بازیکنان و باشگاهداران خسته نباشید جانانه و به مس سونگون تبریک می‌گویم. لیگ متفاوتی داشتیم و مسابقات برای اولین بار به این شکل برگزار شد. شرایط کرونایی باعث می‌شد دغدغه‌ها افزایش یابد و لیگی پُرفشار با مصدومیت‌های زیاد برگزار شد. برگزاری مسابقات هم اهمیت زیادی داشت.

۲ اردو را تعطیل کردیم تا لیگ برتر به خوبی برگزار شود
وی با بیان اینکه شرایط سختی برای باشگاه‌ها و بازیکنان در لیگ ایجاد شده بود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم کمترین آسیب به تیم ملی وارد شود. ما هم اردوهای اسفند و فروردین را هم تعطیل کردیم تا لیگ برتر به درستی انجام شود. باید تلاش کنیم با کرونا زندگی و بازی کنیم و لیگ برتر را تدارک ببینیم. باید از شرایط این یک سال برای سال آینده عبرت بگیریم. باید با تلاش اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ و کمیته فوتسال، برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم تا خروجی خوبی از لیگ داشته باشیم.

بازیکنان جوانی که در جام جهانی به ما کمک کنند، در لیگ معرفی نشدند
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان جوان خوبی در لیگ به کادر فنی این تیم معرفی شد که بتوانند در جام جهانی به ایران کمک کنند یا خیر، بیان کرد: خیر. بازیکنان جوانی را که در لیگ فعالیت می‌کنند، قبلاً دیده‌ایم و آنها را به تیم ملی دعوت می‌کنیم. سن‌ایچ در دو سال اخیر پدیده لیگ برتر بوده است و امسال هم عملکرد بهتری داشت.

محمد ناظم‌الشریعه , تیم ملی فوتسال ایران , لیگ برتر فوتسال , فوتسال ,

اگر بازیکنان سن‌ایچ فکر می‌کردند که می‌توانند قهرمان شوند، شرایط تغییر می‌کرد
ناظم‌الشریعه در ادامه تمجیدهای خود از نماینده استان مرکزی خاطرنشان کرد: به کادر فنی این تیم از جمله اصغری‌مقدم و نیز مدیرعامل باشگاه سن‌ایچ تبریک می‌گویم که «دلی» تیمداری می‌کنند و کاری به حواشی ندارند. شاید اگر بازیکنان سن‌ایچ فکر می‌کردند که می‌توانند قهرمان شوند، شرایط تغییر می‌کرد. چند جوان مانند مهدی کریمی و طاها نعمتیان را در سال‌های گذشته هم در اردوی تیم ملی دیدیم. باید بدانیم استفاده از بازیکنان جوان در تیم ملی بدون بازی دوستانه سخت است.

فوتسال از لحاظ مالی به قهقرا رفته است، سراجی می‌تواند آن را نجات دهد
وی در مورد نشست خود با سرپرست کمیته فوتسال اظهار داشت: جلسه پُرباری با سراجی برگزار کردیم که در این نشست چهار ساله، همه مسائل فوتسال را بررسی کردیم. او فردی حرفه‌ای در باشگاهداری فوتبال است و اگر از پتانسیل خود استفاده کند، می‌تواند فوتسال را نجات دهد. فوتسال از لحاظ مالی شرایط قهقرایی دارد و فقط در لیگ هزینه می‌کنیم.

سراجی باید مشکلات مالی را برطرف و شرایط مناسبی برای تیم ملی مهیا کند
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ادامه به تسنیم گفت: باید به سمتی برویم که منافعی نصیب باشگاه‌ها شود و سراجی در این باره نظرات مثبتی داشت. او باید مشکلات مالی را برطرف و شرایط مناسبی برای تیم ملی مهیا کند تا شخصیت بازیکنان تیم ملی هم حفظ شود. ایجاد آرامش به نتیجه‌گیری در آینده کمک می‌کند.

محمد ناظم‌الشریعه , تیم ملی فوتسال ایران , لیگ برتر فوتسال , فوتسال ,

پیوستن کشاورز به کادر فنی تیم ملی همین هفته مشخص می‌شود
ناظم‌الشریعه درباره اضافه شدن محمد کشاورز به کادر فنی تیم ملی فوتسال و نیز آغاز کار تیم امید زیر نظر خودش تصریح کرد: پیشنهاد اولیه حضور کشاورز را ارائه کردیم و این موضوع همین هفته مشخص می‌شود. روند کار تیم امید را هم با تیم‌های پایه آغاز خواهیم کرد.

بازی با بلاروس در ایران بهتر است
وی درخصوص برگزاری بازی با تیم ملی فوتسال بلاروس و اینکه رئیس پیشین کمیته فوتسال از برگزاری این مسابقه در بلاروس و در آستانه جام جهانی خبر داده بود، خاطرنشان کرد: سیر برگزاری این بازی در مشهد را طی کردیم و فکر می‌کنم قطعی خواهد شد. اگر در آستانه جام جهانی و در بلاروس با این تیم بازی کنیم، ممکن است بازیکنی آسیب ببیند و در آستانه مسابقات برای ما مشکل ایجاد شود. خیلی بهتر است که در ایران با بلاروس بازی کنیم.

به نظر می‌رسد تورنمنت تایلند منتفی است
سرمربی تیم ملی فوتسال درخصوص تیم‌های تورنمنت صدرا و نیز سرنوشت دو تورنمنت تایلند بیان کرد: با تیم‌های مدنظرمان برای بازی در تورنمنت صدرا هم نامه‌نگاری کردیم که در روزهای آینده همه چیز قطعی خواهد شد. شرکت در تورنمنت تایلند هم منتفی به نظر می‌رسد، چون اگر قرار بود این بازی‌ها برگزار شود، تا حالا باید کارهای مربوطه انجام می‌شد و به ما هم می‌گفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یکشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲

ناظم الشریعه خودت رو زدى بِه خواب؟!!! وقتى گیتى پسند به تمام تیم هاى جوان لیگ با این همه ملى پوش مى بازه اونوقت تو میگى جوان خوب ندیدى؟!! تو این کاره نیستى فوتسال ایران رو تو به قهقرا بردى با این رفتار بچهگانه!!!

نادر یکشنبه , ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

آقاى ناظم ؟!! فوتسال ایران را تو و باندت به قهقهرا بردید که مجانى دارید کار مى کنید و جرات گرفتن حق و حقوق خودت و بازیکنان رو هم ندارى !!! بهتره سکوت کنى