کد خبر : 197871
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 اردیبهشت 1400 - 8:16
-

جوان‌هایی که سرمربی تیم ملی فوتسال آن‌ها را ندید!

جوان‌هایی که سرمربی تیم ملی فوتسال آن‌ها را ندید!

در حالی که جوان‌های زیادی در لیگ برتر فوتسال بودند کادر فنی تیم ملی آن‌ها را ندیده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، کادر فنی تیم ملی فوتسال اکثر بازی‌های این فصل لیگ برتر فوتسال را از نزدیک نظاره کردند. با این حال ناظم الشریعه در اظهارنظری عجیب اعلام کرد که بازیکن جوانی که بتواند خود را به تیم ملی تحمیل کند در لیگ امسال وجود نداشته است.

این در حالی است که بسیاری از مربیان و کارشناسان فوتسال این فصل لیگ برتر را جایی برای ظهور پدیده‌های فوتسالی دانستند و درخشش تیم‌هایی مثل مس سونگون و سن ایچ نشأت گرفته از درخشش بازیکنان جوان این تیم‌هاست. چهره‌هایی مثل سالار آقاپور، سینا پرکاس، پژمان بهادیوند، رضا سپندار، شهاب طالبی، مسعود یوسف، علی مروتی، مراد ناظری، سجاد بابایی، بلال اسماعیلی، کیانوش شیرپور از جمله بازیکنانی بودند که در این فصل از لیگ برتر نمایش خوبی از خود ارائه دادند و نادیده گرفتن توانایی‌های آنان نشان می‌دهد که درهای تیم ملی به روی بازیکنان جدید بسته است و ناظم الشریعه هم‌چنان قصد دارد از بازیکنان قدیمی در ترکیب خود استفاده کند.

در سال‌های اخیر بارها نسبت به جوانگرایی نکردن در تیم ملی فوتسال انتقاد شده و سرمربی تیم ملی هیچ‌گاه پاسخ روشنی در این‌باره نداشته است و به نظر می‌رسد این بار هم باید شاهد ادامه این روند در تیم ملی فوتسال باشیم.

با این روند تیم‌ ملی پس از جام جهانی فوتسال کار دشواری پیش‌رو داشته و سرمربی تیم ملی باید دست به یک پوست اندازی اساسی بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

@Anonymous1804 سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۸:۵۵

حاجی سالار آقاپور رو دعوت کرده ظاهرا!

نيروگاه سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

ناظم الشریعه اصلا چى میبینه که جوانان رو ببینه؟!! نه سواد داره نه کار بلده نه مدیریت داره که بتونه بازیکنا رو اداره کنه حالًا توقع دارید تیم را جوان کنه؟!! کسى که اختیار خودش رو در تیم ملى نداره چه توقعى دارید؟!!

نادر سه شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵

ناظم الشریعه بى عرضه بجاى تیم ملى مدرسه پیردمردها درست کرده !! خجالت نمیکشه این همه استعداد در لیگ برتر هست چون جرات خط زدن بازیکنا رو نداره میگه جوان خوب ندیدم؟!!!! بخدا این سرمربى خنده دار هست