کد خبر : 197927
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 10:03
-

ناظم‌الشریعه در گفتگو با Fut5al :

هنوز قرارداد امضاء نشده است/ مدت و مبلغ قرارداد کادر فنی تیم‌ملی را به سراجی سپردم

هنوز قرارداد امضاء نشده است/ مدت و مبلغ قرارداد کادر فنی تیم‌ملی را به سراجی سپردم

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در خصوص تمدید قرارداد خود و کادر فنی تیم‌ملی توضیحاتی ارائه کرد.

سید محمد ناظم‌الشریعه پس از خبر تمدید قرارداد کادر فنی تیم‌ملی فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: به دنبال جلسات خوبی که با آقای عزیزی خادم داشتیم در خصوص تمدید قرارداد کادر فنی صحبت‌هایی صورت گرفت که نگاه مثبت رئیس فدراسیون به آینده تیم‌ملی فوتسال را نشان می‌داد. در نهایت هم مقرر شد که این قرارداد به زودی از سوی کمیته فوتسال امضاء شود.

او در پاسخ به این سئوال Fut5al که مدت و مبلغ این قرارداد کادر فنی تیم ملی چقدر است؟ گفت: از آنجا که آقای سراجی یک مدیر کارکشته و باتجربه است و اقدامات ایشان هم از همین موضوع حکایت دارد، در جلسه‌ای که دوشنبه در کمپ تیم‌های ملی به اتفاق آقای کریمیان مدیر تیم‌ملی با ایشان داشتیم بنا به همان تعامل و حرفه‌ای‌گری ایشان، هم در خصوص مبلغ و هم قرارداد تمام اعضای کادر فنی تیم‌ملی، همه چیز را به ایشان سپردیم.

ناظم‌الشریعه با بیان اینکه هنوز قرارداد امضاء نشده است، تصریح کرد: طبق صحبت‌های سراجی، جزئیات قرارداد در اولین جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون مطرح شده و همان جا همه چیز تصویب و تمام خواهد شد.

سرمربی تیم‌ملی همچنین از پرداخت پاداش بازیکنان قبل از اردو خبر داد و نقطه تغییر و تحولات را از این اقدام مهم و ارزش‌گذار به بازیکنان تیم‌ملی بیان کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.