کد خبر : 198013
تاریخ انتشار : جمعه 31 اردیبهشت 1400 - 20:54
-

توسل:سقوط تیمم اصلاً فنی نبود/ چوب اشتباهات داوری را خوردیم

توسل:سقوط تیمم اصلاً فنی نبود/ چوب اشتباهات داوری را خوردیم

سرمربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان گفت: نتیجه ۲ بازی برابر اهورای بهبهان را صرفاً به خاطر مسائل داوری از دست دادیم و می‌توانم هر کارشناسی را مجاب کنم که سقوط تیمم به لیگ دسته اول اصلاً فنی نبوده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داوود توسل پس از سقوط تیمش به لیگ دسته اول فوتسال با وجود برتری مقابل شهروند ساری در هفته پایانی پلی‌آف بقا در لیگ برتر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی امروز یکی از تلخ‌ترین بردهایی بود که یک مربی می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. پیروز شدیم اما به دلیل اینکه نتوانستیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم بسیار ناراحتیم.

وی افزود: تمرکز خود را روی نتیجه‌گیری برابر تیم شهروند ساری متمرکز کرده بودیم و تلاش کردیم ذهن خود را زیاد درگیر نتیجه دیدار اهورای بهبهان و ایمان شیراز نکنیم و احساس‌مان این بود که تیم ایمان با تمام قوا و با جنگندگی برابر اهورا ظاهر می‌شود و صحبت‌های اعضای این تیم در طول هفته نیز بر مبنای رعایت بازی جوانمردانه بود، اما اینکه تیمی که شرایطش خوب نبود با ۶ نفر به بهبهان رفته، اگر در این دیدار حاضر نمی‌شد راحت‌تر بود.

انتظار داشتیم بازی بهتری از ایمان شیراز در بهبهان ببینیم

سرمربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان گفت: برابر شهروند ساری در نیمه نخست خوب بازی کردیم چون بازیکنان از نتیجه دیدار اهورا اطلاع نداشتند اما در بین دو نیمه و در رختکن از اینکه وضعیت آن بازی به سود تیم اهورا است مطلع شدند و در نیمه دوم شاهد بازی سردی بودیم تا اینکه دوباره خبر رسید نتیجه آن بازی ۵ بر ۴ شده و بازیکنانم کمی بهتر بازی را ادامه دادند. انتظار داشتیم بازی بهتری در بهبهان ببینیم و به دنبال لغزش اهورا بودیم و اینکه تیم ایمان شیراز بتواند نتیجه را به سود خود برگرداند، اما در نهایت سقوط ما به از دست دادن فرصت‌ها توسط خودمان برمی‌‌گردد.

توسل با بیان اینکه تیمش با تنها یک شکست در مرحله دوم لیگ به دسته پایین‌تر سقوط کرد، ادامه داد: این موضوع واقعاً باعث تأسف است. اعتقاد دارم که نتیجه ۲ بازی برابر اهورای بهبهان را صرفاً به خاطر مسائل داوری از دست دادیم و با اندک دانشی که درباره داوری دارم، می‌توانم هر کارشناسی را مجاب کنم که سقوط تیمم به لیگ دسته اول اصلاً فنی نبوده است. با قدرت پا به مسابقات گذاشتیم و در تمام زمینه‌ها خوب عمل کردیم اما متأسفانه گلوی ما درد گرفت از بس درباره داوری فریاد زده و بر سرمان زدیم و کسی صدای ما را نشنید. نتیجه هم این بود که در بازی با اهورا در اصفهان داوری به شدت ما را اذیت کرد و بازی برگشت در بهبهان نیز شرایط فاجعه‌باری داشت. چند شب پیش دیدار اهورای بهبهان و شهروند ساری را دیدیم و در آن بازی هند با دست باز را طبق قانون جدید خطا اعلام نکردند اما در بازی ما با اهورا در ۲۳ ثانیه مانده به پایان نیمه اول توپی که سر شانه بازیکن خورد را هند اعلام کردند و شرایط آن مسابقه برای ما اصلاٌ قابل توجیه نیست. متأسفانه انتظار ما از پلی‌آف و بازی‌های درست و باکیفیت برآورده نشد.

داوران با یک سوت منافع و آینده یک باشگاه را تباه نکنند

وی بیان کرد: احساس ما این است که شاید در زمین اتفاقاتی نیفتاد که بتواند نتایج را به سود ما رقم بزند و بسیاری از مسائل به وضعیت روحی و روانی و شرایط داوری برمی‌گشت که ما را زمین‌گیر کرد. سقوط تیمم را اصلاً مربوط به مباحث فنی نمی‌دانم و امیدوارم اگر قرار است در لیگ آینده سرمایه‌گذارانی ورود کرده و تاییدتیمداری کنند، با یک سوت منافع و آینده یک باشگاه را تباه نکنند. به این موضوع معترض بوده و هستم و نامه‌نگاری هم کرده‌ام که امیدوارم پیگیری شود. در نهایت این امر سودی به حال تیمم ندارد ولی شاید کمی دل‌مان را آرام کند.

گویا فوتسال جزئی از اشتباهات داوری شده است

سرمربی تیم فوتسال بازارهای کوثر اصفهان در پاسخ به اینکه جایگزین شدن دقیقه نودی تیمش به‌جای هایپر شاهین‌شهر چقدر در نتایج این تیم تأثیر داشت، تصریح کرد: شاید این موضوع در دور نخست مسابقات اثر داشت اما پس از گذشت یکی دو ماه، توجیه دیر بسته شدن تیم دیگر قابل‌قبول نیست. تیم دیر بسته شد و دور رفت لیگ را با ۷ امتیاز به پایان رساندیم و در دور برگشت امتیازات خوبی نگرفتیم که وضعیت تیم را به‌هم ریخت، اما فکر نمی‌کنم دیر بسته شدن آن‌قدرها به تیم ضربه زده باشد. وضعیت‌مان در پلی‌آف به گونه‌ای بود که خیلی به بقا در لیگ برتر امیدوار بودیم و با ذهنیت فنی به زمین وارد می‌شدیم اما بسیاری از نتایج ما فنی نبود و حداقل نتایج ۲ بازی رفت و برگشت برابر اهورای بهبهان فنی نبود و چوب اشتباهات داوری را خوردیم. مدام می‌گویند داوری جزئی از بازی است ولی این‌طور که می‌بینم دیگر نباید بگوییم اشتباهات داوری جزئی از فوتسال است و باید بگوییم فوتسال جزئی از اشتباهات داوری شده است. مسئولیت اشتباهات فنی بر عهده من است اما امیدوارم سال آینده فصل خوبی برای داوران باشد.

توسل درباره سرنوشت تیم بازارهای روز کوثر اضافه کرد: مالکان و سرمایه‌گذاران باشگاه باید درباره تیم‌داری در لیگ دسته اول تصمیم‌گیری کنند. شاید تفکرات یک سرمایه‌گذار این نباشد که کار را دوباره از لیگ دسته اول شروع کند و باید دید تفکرات‌شان چیست. باید جلساتی تشکیل شود تا ببینیم چشم‌انداز و تفکرات مسئولان تیم چیست و اگر تصمیمی برای ادامه کار نباشد ناچار به انصراف از لیگ دسته اول هستیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

اهورای کثیف چوب کثیف کاریهاش رو خواهد خود به یاری خدا

نام شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲:۰۳

انتخاب تو هم بعنوان مربى اصلا فنى نبود نتیجه کارت رو هم دیدى ؟! حالًا برو خونه بگیر بخواب استراحت کن تیم رو انداختى خیالت راحت شد؟!!فقط شماها خوب حرف مى زنید!!

مجتبی شنبه , ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۵۰

آقای توسلی شما تو زندگی تا حالا یه بغل پا به توپ فوتسال زده بودی؟؟؟که شدی سرمربی تیم لیگ برتری؟؟؟ امتیاز یه شهر را انداختید واقعا خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان در ضمن یه خسته نباشی هم میگم به آقای طاهری با این انتخاب اسپانسر خیلی در حق بچه های اصفهان لطف کردید واقعا