کد خبر : 198340
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 12:29
-

اختصاصی Fut5al ؛

داستان حضور ترابیان در اردوی تیم‌ملی چه بود؟/ پرده‌برداری از واکنش تند شمسایی

داستان حضور ترابیان در اردوی تیم‌ملی چه بود؟/ پرده‌برداری از واکنش تند شمسایی

عباس ترابیان در حضوری سرزده در اردوی تیم‌ملی فوتسال باعث واکنش تند کاپیتان سابق تیم‌ملی شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، واکنش تند روز پنجشنبه وحید شمسایی به حضور عباس ترابیان در اردوی تیم‌ملی فوتسال ایران در حالی که هیچ نامی از او نبرد باعث سئوالات و ابهاماتی شد که علت این حضور غیرمترقبه در اردوی ملی‌پوشان چه بوده است!

بنا به پیگیری‌های خبرنگار Fut5al، در پی برگزاری اولین روز از اردوی جام‌جهانی در هتل اوین و بنا به نقل قولی از صحبت‌های عباس ترابیان در یک جمع فوتسالی، ظاهرا او روز چهارشنبه در این هتل خارج از کمپ تیم‌های ملی برای کاری شخصی حاضر می‌شود که با کادر فنی تیم‌ملی روبرو شده و با دیدار با بازیکنان بازار خوش و بش و خاطرات گذشته و … نیز بالا می‌گیرد.

بنا به همین نقل قول، سراجی رئیس کمیته فوتسال به این جمع اضافه شده و با اصرار از ترابیان می‌خواهد تا در حضور او دقایقی برای بازیکنان صحبت کند و همین موضوع نیز سر صحبت ترابیان را با بازیکنان باز می‌کند.

رمزگشایی از صحبت‌های شمسایی به همین دیدار دلالت دارد چراکه رابطه شکرآب آقای گل جهان با رئیس سابق کمیته فوتسال نیز در عبارات او در مورد این مدیر سابق فوتسالی که کماکان درگیر پرونده انضباطی محرومیت خود با فدراسیون فوتبال است مشهود است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.