کد خبر : 198465
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 16:04
-

ایتالیا معروف ترین غایب جام جهانی لیتوانی

ایتالیا معروف ترین غایب جام جهانی لیتوانی

رقابت‌های جام جهانی فوتسال در شرایطی از اواسط شهریور امسال برگزار می‌شود که چند تیم غایب بزرگ رقابت‌ها هستند و چند تیم نیز برای اولین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابت‌های جام جهانی فوتسال در شرایطی از اواسط شهریور امسال برگزار می‌شود که چند تیم غایب بزرگ رقابت‌ها هستند و چند تیم نیز برای اولین بار حضور در این رقابت‌ها را تجربه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، با مشخص شدن چهره ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی فوتسال، سه‌شنبه ۱۱ خرداد قرعه‌کشی این مسابقات برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام غیر رسمی، تیم فوتسال ایران در سید دو این پیکارها قرار دارد که با توجه به عملکرد خوب در دوره قبل کمی دور از انصاف است و انتظار می‌رفت ایران در سید یک قرار بگیرد. در این دوره از بازی‌ها سه تیم برای اولین بار حاضر هستند و چند تیم مطرح هم غایب هستند که قهرمان سابق اروپا از آن جمله است. از قاره آسیا، ایران، ژاپن، ازبکستان،تایلند و ویتنام ۵ تیم حاضر در پیکارها هستند.

از قاره آفریقا آنگولا نخستین حضور خود را تجربه می‌کند و مصر و مراکش دو تیم دیگر قاره سیاه هستند. از آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب تیم های کاستاریکا، گوآتمالا، پاناما و ایالات متحده آمریکا حضور دارند.

از قاره آمریکای جنوبی آرژانتین، برزیل و پاراگوئه تیم‌هایی هستند که در این دوره حاضر هستند و ونزوئلا نیز از این قاره برای اولین بار در پیکارها حاضر است.

از قاره اقیانوسیه جزایر سلیمان اولین تیم صعود کننده به جام جهانی بود و از قاره اروپا هم لیتوانی میزبان رقابت‌ها نخستین حضور خود را تجربه می‌کند تا در کنار قزاقستان، پرتغال، روسیه، اسپانیا، جمهوری چک و صربستان نمایندگان قاره سبز در جام جهانی ۲۰۲۱ باشند.

اما در بین تیم‌های بزرگی که از صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۱ باز مانده‌اند، ایتالیا قهرمان سابق اروپا و نایب قهرمان سابق جهان شاخص‌ترین تیم است. آذربایجان، اوکراین و کرواسی از قاره اروپا، کلمبیا و اروگوئه از قاره آمریکای جنوبی، لیبی از قاره آفریقا، کوبا از کونکاکاف و استرالیا از اقیانوسیه و آسیا نیز دیگر غایب های شاخص این دوره هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.