کد خبر : 198409
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 8:20
-

طیبی در فینال پرتغال مقابل قهرمان اروپا

طیبی در فینال پرتغال مقابل قهرمان اروپا

فوتسالیست ایرانی بنفیکا در شب برتری تیمش مقابل فوندائو و صعودشان به فینال لیگ برتر پرتغال به میدان رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا که حسین طیبی را مثل دیدارهای اخیرش در اختیار داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در مسابقه‌ای خانگی مقابل فوندائو قرار گرفت.

یاران طیبی که در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال پرتغال موفق به کسب پیروزی ۳ بر صفر خارج از خانه مقابل فوندائو شده بودند، در دیدار برگشت هم توانستند برتری دراماتیکی داشته باشند و فینالیست شوند.

بنفیکا در شرایطی که با نتیجه ۲ بر یک عقب افتاده بود، در نهایت با زدن دو گل به برتری ۳ بر ۲ دست یافت که حسین طیبی روی یکی از گل‌ها موثر بود تا با این برد ارزشمند راهی فینال فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر فوتسال پرتغال شوند.

دیگر مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر پرتغال نیز اسپورتینگ لیسبون موفق شد به پیروزی دست پیدا کند تا حریف بنفیکا در دیدار پایانی شود.

بنفیکا در بازی فینال جام حذفی امسال و در غیاب حسین طیبی که مصدومیت داشت، مقابل اسپورتینگ لیسبون شکست خورد، اما حالا در بازی فینال لیگ برتر فوتسال پرتغال این فرصت را دارد تا انتقام باخت قبلی را از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بگیرد و صاحب جام شود.

حسین طیبی، فوتسالیست ایرانی بنفیکا در شرایطی مقابل فوندائو به میدان رفت که پیش از این توانسته بود ۱۵ گل به ثمر رساند و ۸ پاس گل بدهد و امیدوار است در دیدار فینال برابر اسپورتینگ این آمار را بهبود ببخشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.