کد خبر : 198411
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 8:21
-

کار سخت سرمربی آینده تیم ملی فوتسال بانوان

کار سخت سرمربی آینده تیم ملی فوتسال بانوان

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان: با دور ماندن بازیکنان از رقابت‌های بین المللی هر کسی که سرمربی تیم ملی شود، کار سختی در پیش خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری درباره پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان، گفت: فعلا همراه با سایپا در لیگ برتر فعالیت دارم و برای سرمربیگری مجدد در تیم ملی صحبتی نشده است، اما امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود، فوتسال بانوان ما را به جایگاه واقعی خود برساند.

 

 از فوتسال دور نشدم 

وی در خصوص حضورش در سایپا، افزود: در ۲ سال گذشته همه اردو‌های تیم ملی یکی بعد از دیگری لغو شد، تلاش کردم از فوتسال دور نشوم، چند پیشنهاد داشتم و خوشحالم که سایپا را انتخاب کردم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اگر بیرون از گود می‌ماندم، قطعا برنامه‌های اردویی تیم ملی انجام نمی‌شد. مربی نیستم که از فوتسال دور بمانم و دوست دارم به این رشته خدمت کنم.

 

 فوتسال بانوان در انتظار تصمیمات 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت پیشنهاد فدراسیون فوتبال با تیم ملی همکاری مجدد خواهد داشت یا خیر؟، افزود: بستگی به شرایط دارد، قراردادم با سایپا تا پایان این فصل لیگ برتر است و امیدوارم با حضور مسئولان جدید فدراسیون تصمیمات خوبی هم گرفته شود.

یاری گفت: سه سال از قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا گذشته است و سه سال به سن بازیکنان که شاکله اصلی قهرمانی تیم ملی بودند، اضافه شده است، همه این بازیکنان از رقابت‌های بین المللی دور شده اند، بنابراین سرمربی آینده تیم ملی من باشم یا فرد دیگر، کار سختی پیش رو دارد.

 

 تاکتیک آبادانی را می‌دانستیم 

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا در خصوص پیروزی مقابل پالایش نفت آبادان در هفته پنجم دور نهایی لیگ برتر، افزود: برای کسب عنوان قهرمانی این بازی حکم فینال را برای هر دو تیم داشت و این موضوع باعث حساسیت مسابقه شد. با ارزیابی کامل مسابقات دور رفت حریف، تاکتیک بازی و حملات آن‌ها را می‌شناختیم.

وی با اشاره به غیبت برخی بازیکنانش در بازی مقابل نفت آبادان، گفت: با ۶ بازیکن این را کار کردیم و زمانیکه پیش افتادیم، بازی را مدیریت کردیم. به نتایج حریفان کاری نداریم، اما از ابتدای فصل برای هر بازی برنامه ریزی کردیم.

 

 گل مردودی ما سالم بود 

یاری در خصوص داوری مسابقه و مردود شدن گل چهارم تیمش مقابل نفت آبادان، افزود: روی گل سالمی که زدیم، گلایه داریم، چون بوق تابلو زمان بندی و امتیازات و نیز سوت داور شنیده نشد و به احتمال زیاد همزمان با هم و با گل ما در آخر نیمه اول بود، امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.

وی گفت: برای کسب عنوان قهرمانی هفته آخر لیگ فینال دیگری پیش رو داریم که باید بازیکنان را آماده کنیم و با ارزیابی خوب حریف به موفقیت برسیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.