کد خبر : 198543
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 14:51
-

زمزمه های شانزده تیمی شدن لیگ است

اسدی: بی ثباتی کادر فنی گیتی پسند را از قهرمانی ها دور کرده است

اسدی: بی ثباتی کادر فنی گیتی پسند را از قهرمانی ها دور کرده است

کارشناس فوتسال و از مربیان این رشته ورزشی در اصفهان  گفت: گیتی پسند اصفهان در سال‌های اخیر با بی‌ثباتی در کادر فنی روبرو بود و این موضوع این تیم را با مشکل رو به رو و حتی از قهرمانی دور کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر اسدی کارشناس فوتسال و از مربیان این رشته ورزشی در اصفهان  گفت: گیتی پسند اصفهان در سال‌های اخیر با بی‌ثباتی در کادر فنی روبرو بود و این موضوع این تیم را با مشکل رو به رو و حتی از قهرمانی دور کرد.

وی با بیان اینکه گیتی پسند از بازیکنان خوبی بهره‌مند است افزود: کشاورز که تجربه زیادی در فوتسال ملی و باشگاهی به خصوص در تیم گیتی پسند دارد به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد که امیدوارم با شناختی که از وی دارم بتواند در این تیم موفق باشد.

اسدی با بیان اینکه فوتسال اصفهان نباید تک قطبی باشد گفت: با زمزمه‌هایی که درباره ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتسال شنیده می‌شود امیدواریم کوثر اصفهان دوباره بتواند در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کند.

مربی سابق تیم های فولادماهان سپاهان، گیتی پسند اصفهان افزود: استعدادهای زیادی در فوتسال اصفهان وجود دارد و این استان ظرفیت بالایی در این رشته ورزشی دارند که امیدوارم در این بخش تحولات خوبی صورت گیرد.

وی پتانسیل هواداران اصفهانی را در فوتسال بی‌نظیر عنوان کرد و اظهار داشت: امیدوارم با ثباب مدیریتی خوب در کادر فنی، گیتی پسند بتواند در لیگ برتر موفقیت‌های خوبی را کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.