کد خبر : 198760
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 1:29
-

سه حریف متفاوت برای فوتسال ایران/ از قهرمان جهان تا آمریکا

سه حریف متفاوت برای فوتسال ایران/ از قهرمان جهان تا آمریکا

ایران با سه تیم با سه سبک متفاوت همگروه شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در گروه ششم جام جهانی با تیم‌های آرژانتین، صربستان و آمریکا همگروه شده است.

تیم ایران برای صعود از گروه خود باید با این سه تیم بجنگد که هر کدام شرایط متفاوتی دارند.

آرژانتین قهرمان دوره قبل مسابقات است و بدون تردید حریفی قدرتمند برای تیم ملی محسوب می شود با این حال خیلی‌ها معتقدند این تیم برای این دوره شانس قهرمانی ندارد. مثال این ادعا می تواند نتایج این تیم در بازی‌های تدارکاتی باشد.

این تیم چندی پیش مقابل ازبکستان به میدان رفت که در دو دیدار با نتیجه خفیف یک بر صفر حریف آسیایی و نه چندان قدرتمند خود را شکست داد. با این حال یدک کشیدن عنوان مدافع عنوان قهرمانی بازی مقابل این تیم را برای هر تیمی سخت می کند.

صربستان در کنار قزاقستان تنها تیم های اروپایی سید سوم بودند. قزاقستان تیم به مراتب قدرتمندتری از صربستان است و به نظر می رسد ما برای شکست دادن این تیم اروپایی مشکلی نداشته باشیم. این تیم سال ۹۷ با تیم فوتسال کشورمان بازی دوستانه برگزار کرد که تیم ایران موفق به شکست این تیم در دو بازی با نتایج ۶ بر۳ و ۴ بر۳ شد و با آنالیز همین دو بازی می توانیم راه شکست مجدد صربستانی ها را پیدا کنیم.

اما آمریکا ناشناخته ترین تیم این گروه است. تیمی که در سطح بالای فوتسال قرار ندارد و به نظر حریف قدرتمندی برای ایران نیست. تنها وجهه سیاسی این بازی اهمیت دارد که البته کفه ترازو در این بازی به شدت به سمت ایران سنگینی می کند و اگر شاگردان ناظم الشریعه حریف را دست کم نگیرند یک برد شیرین و آسان را کسب خواهند کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.