کد خبر : 198764
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 8:36
-

مرتضایی:تیم ملی فوتسال مسیر سختی برای صعود دارد/ در جام جهانی نیاز داریم به جوانترها میدان بدهیم

مرتضایی:تیم ملی فوتسال مسیر سختی برای صعود دارد/ در جام جهانی نیاز داریم به جوانترها میدان بدهیم

مربی فوتسال کشورمان گفت: تیم ملی مسیری سختی برای صعود از گروه خود خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر امسال به میزبانی کشور لیتوانی برگزار خواهد شد. مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه در زوریخ سوئیس، مقر فیفا برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه ششم این بازی‌ها با آرژانتین، آمریکا و صربستان هم‌گروه شد.

مجید مرتضایی، مربی فوتسال در این مورد گفت: در گروه سختی قرار گرفتیم و صربستان خود از مدعیان اصلی است. آرژانتین هم قهرمان دوره قبل است و آمریکا هم ۱۰۰درصد بی انگیزه نخواهد بود. به همین دلیل کاملا واضح است که کار آسانی در پیش نخواهیم داشت.

او افزود: اگر قرار باشد مانند سال ۲۰۱۶ بازی کنیم اصلا نمی‌توانیم به درخشش ایران در سطح جهانی امیدوارم باشیم. نسل فوتسال عوض شده و البته اگر صعود کنیم احتمالا به برزیل خواهیم خورد. بنابراین نیاز است برنامه بهتری را این بار در تیم ملی شاهد باشیم. اعتماد به جوانترها و توجه به رویکرد جوانگرایی در این شرایط احساس می‌شود.

کارشناس فوتسال درخصوص احتمال تیم‌داری پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر گفت: سال گذشته هم بحث حضور استقلال در فوتسال مطرح شد که ادامه هم پیدا نکرد. اینکه حضور داشته باشند خوب است اما این دو تیم آنقدر در حوزه فوتبال حاشیه دارند که فوتسال هم خالی از این چالش ها نیست. بنابراین شاید اگر در رشته های انفرادی مانند کشتی و غیر سرمایه گذاری کنند نتیجه بهتری هم حاصل شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.