کد خبر : 198809
تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1400 - 13:51
-

پایین آوردن توقعات به سبک ناظم‌الشریعه!

پایین آوردن توقعات به سبک ناظم‌الشریعه!

سر‌مربی تیم ملی فوتسال می‌گوید تیم ملی ایران در گروه مرگ جام‌جهانی افتاده و همه گروه‌ها از گروه ایران آسان‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سر‌مربی تیم ملی فوتسال می‌گوید تیم ملی ایران در گروه مرگ جام‌جهانی افتاده و همه گروه‌ها از گروه ایران آسان‌تر است. سید‌محمد ناظم‌الشریعه با اشاره به گروه‌بندی جام‌جهانی فوتسال و هم‌گروهی تیم ملی ایران با تیم‌های آرژانتین‌، آمریکا و صربستان، گفت‌: تمام گروه‌ها از گروه ما آسان‌تر هستند، چراکه تیم‌های اول و سوم و دوره گذشته جام‌جهانی در گروه ششم قرار گرفتند. آمریکا هم ازجمله تیم‌های جام‌جهانی است که قدمت زیادی دارد و سابقه یک‌بار حضور در فینال و چهارمی جهان را دارد. ناظم‌الشریعه که کاملا آشکار است قصد پایین‌آوردن سطح توقعات رسانه‌ها و مردم را دارد تا کارش در تیم ملی آسان‌تر شود، درباره تقابل با تیم ملی صربستان ابراز کرد: صربستان یکی از تیم‌های خوب و بزرگ اروپاست. آن‌ها تیم فیزیکی و جنگنده‌ای دارند و به نظرم با حضور این تیم و آرژانتین و آمریکا در گروه سختی قرار داریم. وی درباره سبکِ بازی صربستان اظهار کرد: آن‌ها در اروپای شرقی هستند که ‌آمادگی جسمانی برایشان اهمیت زیادی دارد. در چند سال گذشته با تیم‌های روسیه، بلاروس، اوکراین که شکل بازی آن‌ها مشابه صربستان است، بازی کردیم و با نحوه کارشان آشنایی داریم. باید قبول کنیم جام‌جهانی سخت است. اول صعود از گروه با شرایط خوب است‌. باید ببینیم شرایط چه می‌شود. سر‌مربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر اینکه اگر انتخاب دست آن‌ها بود، از بین ۲ تیم قدرتمند آمریکای جنوبی (برزیل و آرژانتین) کدام تیم را به‌عنوان هم‌گروه انتخاب می‌کردند، گفت: آمریکای جنوبی ۲ تیم متفاوت و خوب دارد. برزیل از نظر روحی‌روانی متفاوت‌تر است، وگرنه آرژانتین در دوره قبل قهرمان شده و مطمئنا حریف سرسختی خواهد بود.‌ وی با بیان اینکه درخواست مسابقات تدارکاتی را به مسئولان ارائه کردیم، گفت: برنامه تیم ملی فوتسال و چند رقیب ما در بازی‌های دوستانه مشخص است و البته منتظر قرعه‌کشی جام‌جهانی بودیم تا تعدادی دیگر از حریفان تدارکاتی را تعیین کنیم که امیدوارم هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶

از مربى ترسویی مثل ناظم الشریعه چه توقعى دارید ؟!! این آقا از ترس باختن تورنمنت عالى تایلند رو نمیخواد برود و دلش را به تورنمنت سطح پایین شیراز خوش کرده آخه از بازى با عمان و ارمنستان که از لیگ یک ما هم پایین تو هستند چى بدست میاوریم؟!!! ناظم الشریعه در حال نابود کردن آینده فوتسال ایران هست با این تصمیمات اشتباه!!

نيروگاه جمعه , ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶

ناظم الشریعه خودش میدونه بجاى تیم ملى مدرسه پیر مردها درست کرده میترسه دستش رو بشه از رفتن به تورنمنت سطح بالا میترسه با این مربى ترسو و بى دانش بجایى نمیرسیم همش دنبال این هست بگه گروه ما سخته خوب کدام گروه آسان هست ؟!! ما هم ایران هستیم دیگه مدعى قهرمانى جهان هستیم از چى اینقدر ترسیدى آخه؟!!

آگاه شنبه , ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

خب مشخصه چون بعداز جام جهانی ایشون سرمربی عمان میشه و جاشو میده شمسایی دیگه خیلی مهم نیس چه نتایجی کسب میکنه و احتمال حذفمون زیاده متاسفانه با این افکار و تعیین تکلیف این آدما