کد خبر : 199136
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 10:21
-

سالن تخصصی کف آبی فوتسال نماسازان آبادان جاذبه لیگ یک باشگاه‌های کشور/ آبادانی‌ها و اولین خشت صحیح در فوتسال

سالن تخصصی کف آبی فوتسال نماسازان آبادان جاذبه لیگ یک باشگاه‌های کشور/ آبادانی‌ها و اولین خشت صحیح در فوتسال

سالن زیبا، تک منظوره و تخصصی فوتسال نماینده آبادان در لیگ دسته اول باعث جذابیت در این رده شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که منهای دو سالن تخصصی فوتسال در اصفهان تقریبا سایر شهرهای کشور از فقر سالن تک منظوره و تخصصی این رشته رنج می برند و حتی قهرمان چهار دوره اخیر ایران در سالنی چند منظوره و پر از خط و خطوط رشته‌های مختلف پورشریفی بازی می‌کند، تیم فوتسال نماسازان ساحل آبادان دست به ابتکار جالبی زده است.

این باشگاه خصوصی که دو سالی از شروع به کارش بیشتر نمی‌گذرد، در اولین گام یک سالن اختصاصی کف آبی فوتسال را تاسیس کرده که سیستم‌های خنک‌کننده و تهویه مطبوع نیز بر روی دیواره‌های آن مشاهده می‌شود و همین موضوع یکی از جذابیت‌های ویژه  لیگ یک در آبادان شده است.

وزیری پور، مدیرعامل نماسازان آبادان در این خصوص به Fut5al گفت: این سالن را به صورت خصوصی و مختص به فوتسال درست کردیم تا از آن در ادامه برنامه‌های باشگاه‌داری خود استفاده کنیم. شرایط در فوتسال ایران به سود یک طرفه و صرفا هزینه بر است اما باشگاه نماسازان آبادان را برای خدمت به جامعه فوتسال آبادان تاسیس کرده ایم و اهداف بزرگی را در سر داریم.

گفتنی است سالن آبادانی‌ها تنها از یک جهت دارای سکوی تماشاگران است که به نظر می‌رسد با راهیابی به سطوح بالاتر پتانسیل افزایش سکوها را نیز خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.